Gezocht setje Enduro/ Off road banden

PeeJay

MF veteraan
Donateur
13 aug 2001
8.858
6
39
Onder een steen
Heb even opgeschreven wat voor banden het zijn:

De achterband: Duro Excelerator (HF906) 100/100 - 18
De voorband: Metzeler Unicross 90/90 - 21

Binnenbanden zitten er nog bij :)

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
38.175
2.611
www.snelmotoren.nl
Yo PeeJay, bandjes kan ik wel gebruiken. Kan de topicstarter met mijn oude achterbandje verder. Voorbandje heb ik ook nog wel denk ik. Ik woon toch binnen 5 km van topicstarter.

Zal um ff melen. Jij woont een tering eind weg zeg. Hoe krijgen we die bandjes naar Utrecht e.o. en wat gaat dat kosten?

PeeJay

MF veteraan
Donateur
13 aug 2001
8.858
6
39
Onder een steen
Yo PeeJay, bandjes kan ik wel gebruiken. Kan de topicstarter met mijn oude achterbandje verder. Voorbandje heb ik ook nog wel denk ik. Ik woon toch binnen 5 km van topicstarter.

Zal um ff melen. Jij woont een tering eind weg zeg. Hoe krijgen we die bandjes naar Utrecht e.o. en wat gaat dat kosten?
Niemand in je vriendenkring die binnenkort hier in de buurt komt?
Wat die banden kosten? Geen idee, heb ik nog niet over nagedacht. Ik kan ook geen prijzen vinden van nieuwe.....
Die Duro schijnt €57 te zijn (nieuw). Dan zou €35 best netjes zijn dacht ik, maar zoals ik al zei, ik heb er niet echt verstand van.

Folie

Die hard MF'er
25 mei 2004
505
0
Dukestad

Sympathiek hoor... :r :r :r

jerome_mattie

Die hard MF'er
10 feb 2004
373
0
ik heb net een Husq 250 gekocht, zie ander topic.

maar alleen de achterband is muffle-mans, heeft iemand misschien nog een redelijk bandje (18 inch) liggen?? :} :}

zodat ik hem eens kan gaan uitproberen dit weekend :] :]

Divaha

Rookie
1 jun 2004
22
0
Zeist
Pee Jay bedankt voor je antwoord

Ik heb ondertussen enduro banden. Maar nu ben ik opzoek naar een frisse 18 inch achterband voor de cross. Op de foto lijkt jou band wel een cross ipv een enduro band of ligt dit aan mij? Als je nog een bandje hebt dan hoor ik het graag.
ps afstand is voor mij geen probleem, kost namelijk niks (leaseauto).
Thanks.....

PeeJay

MF veteraan
Donateur
13 aug 2001
8.858
6
39
Onder een steen
Pee Jay bedankt voor je antwoord

Ik heb ondertussen enduro banden. Maar nu ben ik opzoek naar een frisse 18 inch achterband voor de cross. Op de foto lijkt jou band wel een cross ipv een enduro band of ligt dit aan mij? Als je nog een bandje hebt dan hoor ik het graag.
ps afstand is voor mij geen probleem, kost namelijk niks (leaseauto).
Thanks.....
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het verschil tussen een cross en enduroband is :X

Mijn motor was een enduro, dus ik neem aan dat het enduro banden zijn :?

redrider013

MF veteraan
22 aug 2003
4.956
0
41
Tilburg
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het verschil tussen een cross en enduroband is :X
Enduro = DOT (Departement Of Traffic) approved ofwel geschikt voor weggebruik
Cross = Not for highway use ofwel NIET geschikt voor weggebruik

Endurobandjes hebben 'meestal' een minder ruig profiel en zijn wat ronder voor het weggebruik.
Ze zullen ook een hardere rubbercompound hebben vanwege hun straat-waardigheid (prijzen van Endurobandjes zijn ook hoger)