Gezocht setje Enduro/ Off road banden

Divaha

Rookie
1 jun 2004
22
0
Zeist
Ik ben opzoek naar een setje Enduro/Off road banden (nieuw of gebruikt) voor een leuke prijs. Graag mailen naar diederickvanhaselen@hotmail.com
 
Ik ben opzoek naar een setje Enduro/Off road banden (nieuw of gebruikt) voor een leuke prijs. Graag mailen naar diederickvanhaselen@hotmail.com

Wat voor maten?
Ik heb nog een set banden liggen, waar ik zelf niets meer mee doe vanwege ombouw naar sm.
 
Heb even opgeschreven wat voor banden het zijn:

De achterband: Duro Excelerator (HF906) 100/100 - 18
De voorband: Metzeler Unicross 90/90 - 21

Binnenbanden zitten er nog bij :)

full
 
Yo PeeJay, bandjes kan ik wel gebruiken. Kan de topicstarter met mijn oude achterbandje verder. Voorbandje heb ik ook nog wel denk ik. Ik woon toch binnen 5 km van topicstarter.

Zal um ff melen. Jij woont een tering eind weg zeg. Hoe krijgen we die bandjes naar Utrecht e.o. en wat gaat dat kosten?
 
Yo PeeJay, bandjes kan ik wel gebruiken. Kan de topicstarter met mijn oude achterbandje verder. Voorbandje heb ik ook nog wel denk ik. Ik woon toch binnen 5 km van topicstarter.

Zal um ff melen. Jij woont een tering eind weg zeg. Hoe krijgen we die bandjes naar Utrecht e.o. en wat gaat dat kosten?

Niemand in je vriendenkring die binnenkort hier in de buurt komt?
Wat die banden kosten? Geen idee, heb ik nog niet over nagedacht. Ik kan ook geen prijzen vinden van nieuwe.....
Die Duro schijnt €57 te zijn (nieuw). Dan zou €35 best netjes zijn dacht ik, maar zoals ik al zei, ik heb er niet echt verstand van.
 
Yo PeeJay, bandjes kan ik wel gebruiken. Kan de topicstarter met mijn oude achterbandje verder. Voorbandje heb ik ook nog wel denk ik. Ik woon toch binnen 5 km van topicstarter.

Zal um ff melen. Jij woont een tering eind weg zeg. Hoe krijgen we die bandjes naar Utrecht e.o. en wat gaat dat kosten?

Sympathiek hoor... :r :r :r
 
ik heb net een Husq 250 gekocht, zie ander topic.

maar alleen de achterband is muffle-mans, heeft iemand misschien nog een redelijk bandje (18 inch) liggen?? :} :}

zodat ik hem eens kan gaan uitproberen dit weekend :] :]
 
Pee Jay bedankt voor je antwoord

Ik heb ondertussen enduro banden. Maar nu ben ik opzoek naar een frisse 18 inch achterband voor de cross. Op de foto lijkt jou band wel een cross ipv een enduro band of ligt dit aan mij? Als je nog een bandje hebt dan hoor ik het graag.
ps afstand is voor mij geen probleem, kost namelijk niks (leaseauto).
Thanks.....
 
Pee Jay bedankt voor je antwoord

Ik heb ondertussen enduro banden. Maar nu ben ik opzoek naar een frisse 18 inch achterband voor de cross. Op de foto lijkt jou band wel een cross ipv een enduro band of ligt dit aan mij? Als je nog een bandje hebt dan hoor ik het graag.
ps afstand is voor mij geen probleem, kost namelijk niks (leaseauto).
Thanks.....

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het verschil tussen een cross en enduroband is :X

Mijn motor was een enduro, dus ik neem aan dat het enduro banden zijn :?
 
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het verschil tussen een cross en enduroband is :X
Enduro = DOT (Departement Of Traffic) approved ofwel geschikt voor weggebruik
Cross = Not for highway use ofwel NIET geschikt voor weggebruik

Endurobandjes hebben 'meestal' een minder ruig profiel en zijn wat ronder voor het weggebruik.
Ze zullen ook een hardere rubbercompound hebben vanwege hun straat-waardigheid (prijzen van Endurobandjes zijn ook hoger)
 
hoi ik heb nog een ste banden van een africa twin voor je
ze zijn in prima conditie
arjanst@xs4all.nl als je in tresse heb hoor ik het wel
 
hoi ik heb nog een ste banden van een africa twin voor je
ze zijn in prima conditie
arjanst@xs4all.nl als je in tresse heb hoor ik het wel


wat voro banden zijn dit?? ik zoek dus ook intermediate (enduro met aardige straateigenschappen) banden voor mijn KLR600
 
Terug
Bovenaan Onderaan