Gezocht sidi vertigo toesliders (webshop)

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.062
510
breskens
Hallo, aangezien de standaard sliders van plastic zijn en dus na 1 schraap de laars niet meer beschermen, zoek ik de sliders met stukje metaal er in verwerkt. Gister uur zitten googlen maar niets gevonden of niet leverbaar. Iemand adresje waar ze wel te krijgen zijn?
 
Ze zijn wat lastig te krijgen die ik. Misschien sidi mailen voor de zekerheid
 
Helaas, deze kon ook niet leveren en is blijkbaar lastig te bestellen.

De zoektocht gaat voort
 
Helaas, deze kon ook niet leveren en is blijkbaar lastig te bestellen.

De zoektocht gaat voort

Hou ons op de hoogte. Zelf heb ik ze ook nodig namelijk :) éerder heb ik jopa.nl gemaild omdat zij groothandel zijn en sidi in hun assortiment hebben alleen deze leveren dus niet aan particulieren. Hun advies was om Sidi dealers af te gaan. Enkele gemaild maar tot zover geen reactie. Kennlijk is het zeer lastig om de toesliders voor de sidi vertigo te verkrijgen
 
Hou ons op de hoogte. Zelf heb ik ze ook nodig namelijk :) éerder heb ik jopa.nl gemaild omdat zij groothandel zijn en sidi in hun assortiment hebben alleen deze leveren dus niet aan particulieren. Hun advies was om Sidi dealers af te gaan. Enkele gemaild maar tot zover geen reactie. Kennlijk is het zeer lastig om de toesliders voor de sidi vertigo te verkrijgen
Binnenkort weer verder zoeken. Echt belachelijk. Laarzen 3 keer gedragen waarvan 1 circuits, zit al op de laars.
 
Ben niet heel goed ingelicht hoe het zit maar deze had ik gezien... anders de broers van deze shop mailen / bellen. Die gaan sowieso voor je aan de slag om het uit te zoeken. Motorsportshop.nl
Succes!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200815-211810_Chrome.jpg
    Screenshot_20200815-211810_Chrome.jpg
    107,5 KB · Weergaven: 2
OK .. misschien niet wat je precies wil horen, maar wel wat ik denk .. ik zou ze zelf gaan maken, bijvoorbeeld van wat Sugru, en van wat ik in mijn duizend-dingen-emmertje heb liggen. Sugru is echt topspul hoor, voor allerlei mini-projectjes. Fuck de geldkloppende en het af laten wetende industrie .. maak het zelf, beter en goedkoper.
 
Blijft dat goedje altijd kneedbaar of het wordt het hard? Ben wel benieuwd of dit minder hard slijt op asfalt. Of samenkneden met een aluminium strip
Het wordt hard maar blijft wel enigszins flexibel, gewoon zoals je van siliconen mag verwachten. En samenkneden met metaal of kunststof lijkt mij inderdaad de betere optie.
 
Ik heb tijdje geleden metalen toe-sliders voor de Sidi Vortice via Ebay gekocht bij een Engelse toko. Had ze met een paar dagen in huis. Zie op Ebay ook listings voor de Vertigo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan