Gezocht: Slotensetje voor gsxr 1000 k9

Ebay...

http://cgi.ebay.com/Suzuki-GSXR1000-GSXR1000-K9-K10-K11-ECU-CDI-keys-47H00-/160625615095?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item25660860f7 (Suzuki GSXR1000 GSXR1000 K9 K10 K11 ECU CDI keys 47H00 | eBay)

..
 
Ja volgens mij wel. Tit onder het zwarte afdekkapje een ring met 2 draadjes. Die is kapot
 
Die is te repareren. Maar is universeel toepasbaar. Als je de sleutels en ecu hebt kan de motor lopen na reparatie antenne.. of een andere antenne regelen. Is te doen en je hoeft niet een dure ECU te kopen...
 
Die is te repareren. Maar is universeel toepasbaar. Als je de sleutels en ecu hebt kan de motor lopen na reparatie antenne.. of een andere antenne regelen. Is te doen en je hoeft niet een dure ECU te kopen...




Oke dat zou wel wat geld schelen idd. Ik denk niet dat ik die antenne ring kan herstellen. Hij is afgebroken en steken geen draadjes uit die ik weer solderen kan. Moet alles ook weer worden ingeleerd als in enkel een nieuwe ring bestel? En wat zal zoiets kosten?
 
Het contactslot heb je niet zozeer nodig voor race gebruik. kabelboom aanpassen zodat je gewoon een start stop schakelaar hebt is voldoende. De chip uit de sluiten en de antenne herstellen is wel te doen. beetje werk maar nog altijd goedkoper dan nieuwe unit.

Ik woon in nijmegen daar heb ik alle mogelijkheden om reparaties uit te voeren
 
Zal ik je anders een foto toe sturen van wat er precies kapot is? hoelang heb jij er ongeveer werk mee om dat klaar te krijgen? Neem aan dat je de motor zelf er ook bij wilt hebben? Ik kom zelf uit groningen dus moet er wel even voor rijden
 
Zal ik je anders een foto toe sturen van wat er precies kapot is? Dan kan je het even beoordelen.hoelang heb jij er ongeveer werk mee om dat klaar te krijgen? Neem aan dat je de motor zelf er ook bij wilt hebben? Ik kom zelf uit groningen dus moet er wel even voor rijden. En wat gaat zoiets kosten. Stuur mij je mail adres maar even of mail mij op arjanstaats@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan