Gezocht: (SM) remklauw voor WR426F

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
Ik zoek voor mijn WRretje een remklauw (en eventueel ook een rempomp) om een beetje meer remkracht te hebben in SM-trim. Crossklauwtje werkt prima, maar is toch niet echt berekend op een avondje remmen op Landsard.

(uhmz tips waar ik zo'n ding voor weinig kan scoren zijn ook van harte welkom 8-) )
 
Volgens mij heeft Superkris in TKA een radiale Tokico te koop voor weinig (ga ervan uit dat je een beetje kunt klussen)
 
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/onderdelen_overige_merken/37507503.html?return=eJwli1EKgzAQRO8i6GfSKNiyEoreJLaBhESzJAu1Lb17N%2Fgz7w3MGFDw9XCZCqh%2BhKZYkx9uckQIUoaEdhebyYEwGkNF7FGeE4EO70fUqnsWTakdZtUOS%2BSYx%2ButKrF%2BPFY9WCvfJ8OLuWa7rfxbUvFc%2Bw61aqbfH0xrLOk%3D&df=1
Deze op Marktplaats ,ikzelf heb alles via Ebay.de gekocht.
Je zal alleen waarschijnlijk een adapter moeten maken en eventueel de binnenkant van de klauw wat moeten aanpassen ,anders loopt deze tegen de spaken aan.
Heb je al een 320 mm schijf? anders is het verstandig daar ook naar op zoek te gaan.
 
Ik zoek voor mijn WRretje een remklauw (en eventueel ook een rempomp) om een beetje meer remkracht te hebben in SM-trim. Crossklauwtje werkt prima, maar is toch niet echt berekend op een avondje remmen op Landsard.

(uhmz tips waar ik zo'n ding voor weinig kan scoren zijn ook van harte welkom 8-) )

Hmm, heb je wel een 320mm schijf? Voor een dagje remmen op Bilstain voldeed een 320mm schijf met de standaard klauw (+ adapter natuurlijk) op m'n WR wel namelijk.
 
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/onderdelen_overige_merken/37507503.html?return=eJwli1EKgzAQRO8i6GfSKNiyEoreJLaBhESzJAu1Lb17N%2Fgz7w3MGFDw9XCZCqh%2BhKZYkx9uckQIUoaEdhebyYEwGkNF7FGeE4EO70fUqnsWTakdZtUOS%2BSYx%2ButKrF%2BPFY9WCvfJ8OLuWa7rfxbUvFc%2Bw61aqbfH0xrLOk%3D&df=1
Deze op Marktplaats ,ikzelf heb alles via Ebay.de gekocht.
Je zal alleen waarschijnlijk een adapter moeten maken en eventueel de binnenkant van de klauw wat moeten aanpassen ,anders loopt deze tegen de spaken aan.
Ik zoek in eerste instantie toch iets wat meteen past. (vwb tegen de spaken lopen, een adapter voor de afstand is niet zo'n probleem)
Hmm, heb je wel een 320mm schijf? Voor een dagje remmen op Bilstain voldeed een 320mm schijf met de standaard klauw (+ adapter natuurlijk) op m'n WR wel namelijk.
Ik heb idd nu een 320 schijf met adapter en standaard remklauw... Maar ik wil voor het "circuit"-rijden toch graag een wat betere remklauw.
 
Ik zoek in eerste instantie toch iets wat meteen past. (vwb tegen de spaken lopen, een adapter voor de afstand is niet zo'n probleem)Ik heb idd nu een 320 schijf met adapter en standaard remklauw... Maar ik wil voor het "circuit"-rijden toch graag een wat betere remklauw.
Motomaster remsetje?
 
Zoiets zoek ik dus..

Caliper.jpg
 
Ik zoek in eerste instantie toch iets wat meteen past. (vwb tegen de spaken lopen, een adapter voor de afstand is niet zo'n probleem)


Het gaat vaak niet om de afstand ,maar om de extra ruimte i.v.m. 2 zuigers aan de binnenzijde van de klauw.
Ik heb de klauw met een flex iets afgeschuind ,omdatt de spaken anders tegen de klauw aanliepen.(dit wordt vaker gedaan en er zijn al verschillende fotos en topics op dit forum te vinden via ZOEKEN)
 
Heb nog wel een 4 zuiger brembo klauw liggen, staat alleen KTM op de zijkant
Da's mooi (dat KTM kan er vast wel af ;) ) Heb je misschien een foto van de klauw en wat wil je er voor hebben :?

Mail me anders maar op helldesker@yahoopuntcom
 
Terug
Bovenaan Onderaan