Gezocht: stalling Groningen zeeheldenbuurt/westerhaven

Misslauraz

Rookie
29 mrt 2017
7
0
Groningen
Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar een plekje voor mijn ER6n in Groningen in de buurt van de zeeheldenbuurt/westerhaven (maar ergens daar rondom is ook prima)
Weet of heeft iemand plek in een garagebox/stalling in deze omgeving? (met elektriciteit)
Ik hoor het graag!

Groeten Laura
 
Hoi lau, even voor je gekeken hier op en MF gebruiker GerrieM heeft een topic geplaatst dat hij een stalling heeft bij het plantsoen. dan moet je alleen ff de westersingel over + nog wat vanaf westerhaven.
moet je hem ff berichtje sturen.
p.s. wat voor kleur heeft je er6n? misschien zie ik je eens rijden
 
Met electriciteit is helemaal k*t in Groningen.
Moeilijk te vinden, heb zelf ook gekeken..
Ik zag toevallig van de week dat ze bij reitdiephaven garageboxen hebben met stroom, staan op funda geloof ik!
Zijn wel aardig prijzig..
 
Hoi lau, even voor je gekeken hier op en MF gebruiker GerrieM heeft een topic geplaatst dat hij een stalling heeft bij het plantsoen. dan moet je alleen ff de westersingel over + nog wat vanaf westerhaven.
moet je hem ff berichtje sturen.
p.s. wat voor kleur heeft je er6n? misschien zie ik je eens rijden

Hi sander!
bedankt voor je tip, ik heb de beide heren van de motorstallingen bij het plantsoen en de stalling in helpman al een bericht gestuurd en in helpman ook gekeken. helaas waren beide stallingen op dit moment vol, dus hou me aanbevolen als iemand nog wat weet!

ik rij een metallic grijs met rode ER6N. ;)
 
Met electriciteit is helemaal k*t in Groningen.
Moeilijk te vinden, heb zelf ook gekeken..
Ik zag toevallig van de week dat ze bij reitdiephaven garageboxen hebben met stroom, staan op funda geloof ik!
Zijn wel aardig prijzig..

thanx voor de tip maar das idd mij wat boven budget...
met stroom is idd lastig! moet nog maar even wat lijntjes uitgooien :Y
 
inmiddels bij shurgard en drive-in-box info opgevraagd maar ook dat is aardig prijzig allemaal.
dus mensen die nog wat weten, ik hou me aanbevolen!
 
En daar heb je ook geen stroom.
Straat waar ik woon(friesestraatweg) zitten aan het einde net voor het spoor een aantal boxen. Geen idee wat het kost, van wie ze zijn en of er stroom is, maar misschien het proberen waard?
 
Moet je bij garage Rozema aan de Laan van de vrijheid eens vragen naar het telefoonnummer van voormalig garagehouder Rozema. Hij heeft achter de garage nog een aantal boxen die hij verhuurd. Altijd het proberen waard.
 
Moet je bij garage Rozema aan de Laan van de vrijheid eens vragen naar het telefoonnummer van voormalig garagehouder Rozema. Hij heeft achter de garage nog een aantal boxen die hij verhuurd. Altijd het proberen waard.

Bedankt voor deze tip, en thanx allemaal! Ik heb inmiddels een super goeie plek gevonden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan