Gezocht: Stallingsruimte omgeving Hilversum

Status
Niet open voor verdere reacties.
26 mei 2010
239
0
Arnhem
Beste MF-ers,

Voor de eerste motorfiets van mijn vriendin ben ik opzoek naar een geschikte en vooral betaalbare stallingsruimte. Het liefst in Hilversum, maar in de omgeving zou ook een mogelijkheid kunnen zijn. Wie weet er nog een garagebox of andere stallingsruimte?

Hoor graag jullie tips en adviezen! :W
 
Ik huur via Van Mosseveld een garagebox bij de Bosdrift. Kost €115 in de maand. Misschien kun je daar informeren....? Tenzij je t te duur vindt natuurlijk ;)
 
Mosseveld verhuurt ook garageboxen aan de Neuweg (t.o. het speelplein) Ik weet dat er daar nog eentje vrij is.
 
Hebben jullie voor mij iets meer informatie over Van Mosseveld? Google levert bij mij alleen een assurantiekantoor in Hilversum op namelijk, dank je! :Z
 
Even navragen bij het voormalige postkantoor in het centrum (of eigenlijk de beheerder). Is voorlopig anti-kraak en er zijn heel wat mensen die het als stalling gebruiken.
 
Heey Marinus, jij hier! (bart vd gamma)

Ik heb een box op de bosdrift, deze is van mijn werkgever (luxe!) ik raad je af een box te huren op de bosdrift (ondanks dat ik er af en toe zit) er zit heeeel veel tuig daar, en worden regelmatig boxen open gebroken of leeg gejat, daarnaast veel auto-omkat-handel daar.

succes met de zoektocht!
 
Laatst bewerkt:
Heey Marinus, jij hier! (bart vd gamma)

Ik heb een box op de bosdrift, deze is van mijn werkgever (luxe!) ik raad je af een box te huren op de bosdrift (ondanks dat ik er af en toe zit) er zit heeeel veel tuig daar, en worden regelmatig boxen open gebroken of leeg gejat, daarnaast veel auto-omkat-handel daar.

succes met de zoektocht!
Af en toe om te poetsen :) Is nooit echt iets wat daar blijft staan toch ? :P
Maar inderdaad, raar tuig, laatst ook die auto die er in kwam, zag dat wij er waren gelijk weer weg reed :')
 
@D_F,
ja precies, beetje apart allemaal!
in die witte boxxen zit gespuis, maar die gaan ze met een afsluitbaar hek afsluiten van het groene gedeelte :)
 
Beste MF-ers,

Voor de eerste motorfiets van mijn vriendin ben ik opzoek naar een geschikte en vooral betaalbare stallingsruimte. Het liefst in Hilversum, maar in de omgeving zou ook een mogelijkheid kunnen zijn. Wie weet er nog een garagebox of andere stallingsruimte?

Hoor graag jullie tips en adviezen! :W

Op huren.nl staan wat garage boxen op de gijsbrecht van amstelstraat te huur :)
 
Heey Marinus, jij hier! (bart vd gamma)

Ik heb een box op de bosdrift, deze is van mijn werkgever (luxe!) ik raad je af een box te huren op de bosdrift (ondanks dat ik er af en toe zit) er zit heeeel veel tuig daar, en worden regelmatig boxen open gebroken of leeg gejat, daarnaast veel auto-omkat-handel daar.

succes met de zoektocht!
Heb er zelf nog niets raars meegemaakt hoor, politie kwam laatst wel even kijken toen ik er stond. Is veel sociale controle. Ik ken toevallig de hovenier die daar zit (Bert v/d Pol) die houdt ook een oogje in het zeil.

En dat tuig valt volgens mij dus echt wel mee, ze hadden meer last van mensen die er spullen dumpten. Daarom komt er nu ook dat hek zodat het stuk waar de hovenier zit is afgesloten voor het dumpen van afval.
 
Meteen weer een stempel BaRRt _O-

De prijzen op huren.nl zijn helaas nog hoger dan de box op de Bosdrift. Gaat hem ook niet worden... :N Toch bedankt voor de reacties! ;) Er moet toch wel wat goedkopers te vinden zijn, niet?
 
Meteen weer een stempel BaRRt _O-

De prijzen op huren.nl zijn helaas nog hoger dan de box op de Bosdrift. Gaat hem ook niet worden... :N Toch bedankt voor de reacties! ;) Er moet toch wel wat goedkopers te vinden zijn, niet?
Ja leuk begin het weekend B| :+

misschien is er nog iemand die een plekje vrij heeft kun je de huur delen ;) ik zit helaas al vol.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan