Gezocht: Streetfighter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Highdncreaz

MF veteraan
22 jan 2005
1.476
0
Tilburg
Wij zijn opzoek naar een streetfighter voor mijn vriendin.(en een beetje voor mij)

Ze zit te denken aan een aanschafbedrag van ongeveer 2000 euro.(mag ook wel iets meer zijn als het de moeite is)

Ze had een hele mooie Honda cbr-f 600 streetfighter gezien, maar door omstandigheden is die helaas niet meer te koop.
Tot op heden hebben we geen vergelijkbare motor gevonden.

Ze wil het liefst een 600cc. (of iets daar in de buurt)
Bouwjaar is niet zo belangrijk, de staat vd motor daarintegen wel.

Het merk/model hebben we nog geen voorkeur, als ie maar netjes is.

We zoeken geen half afgemaakte streetfighters waar nog een paar duizend euro aan versleuteld moet worden.

Hopelijk komen we op deze manier aan een passende streetfighter.
 
Laatst bewerkt:
wat is 'passend '

ik heb een gs 750 uit '77 met allerhande update's

gsxr 750 blok
nieuw gecaot frame
nieuw gecaote wielen en blokdeksels
gsxr 600 k1 kont
race remschakelset
fighterlamp [ nieuw ]
nieuw voor spatbord
carbon yoshimura van een r1 , dus z;n lucht kan die wel kwijt met rvs uitlaat systeem !!!!
gsxr 1100 usd vork , één keering is lek :( :(

spuitklaar , belastingvrij , old-timer verzekering , wat wil je nog meer *O* *O*

vaste prijs 2500 euri's , ik ben vast nog wat vergeten :z :z
 
Laatst bewerkt door een moderator:
deze
full
 
GSX-R......
Heb ik ook gehad als streetfighter alleen een 1100cc in 750cc frame. Die vond ze te groot.

GSX-R vind ik persoonlijk ook wel de perfecte basis voor een SF, maarja helaas is de motor niet voor mij maar voor mijn vriendin!

Maar een foto is nooit weg natuurlijk! Misschien kan die haar overhalen?
 
Ik zou er zeker wel wat mee kunnen, maar mijn vriendin vindt hem toch echt te groot.

Helaas, maar toch bedankt voor je reactie.
 
De mijne is ook nog steeds te koop. :Y :Y

In dit geval is het een 750, met ongeveer de pk's van een 600, echter met meer koppel als een 600. Voordeel is dat je hem niet zo in zijn toeren hoeft te jagen, en toch "van onderuit" zijn toeren goed trekt, waardoor lekker "schakellui" kunt rijden 8-) :]


Zie onderstaande link, om een idee te krijgen.
Er zijn inmiddels, als je het topic verder doorleest, nog enkele kleine dingen aangepast, veranderd. Kijk hiervoor gewoon op de volgende en vorige bladzijden op het betreffende topic.





Inmiddels, als je verder kijkt in het topic, kun je zien dat er inmiddels andere spiegels op zitten, en dat de uitlaat geheel is gewijzigd, en deze helemaal blinkend is gepolijst. 8-)




MOTO GP SPORT – Let's watch incredible Moto GP racing sport

Ik zou zeggen kom eens "live" kijken in Budel, de koffie of thee staat dan klaar :)

Wordt ie niet verkocht, ook goed rij ik er gewoon op door. :Y :]
 
Laatst bewerkt:
Dat is een behoorlijk project geweest zeg!! _O-

Dit is iid ongeveer waar we aan dachten. Het is niet meteen de ware voor haar, maar het is in iig geen gepruts geweest. :}

Verder geen bijzonderheden te vermelden van niet werkende dingen/gebreken?

en als ik het goed begrijp kan de nieuwe eigenaar dus kiezen tussen 2 verschillende voorkanten? 1 met kuip en 1 zonder?

Ik heb even vluchtig je topic bekeken en ik kon zo snel niets vinden over KM-stand/bouwjaar van het blok.
Ook zou ik graag een prijs weten waar hij eventueel voor weg kan.
 
Gebreken :N :N en dingen die niet werken :N :N horen absoluut niet bij een streetfighter, en al zeker niet bij deze :N :N

Het zou toch zonde zijn om zoveel tijd in zo'n project te steken, en dan niet alles in orde te hebben. :Y :Y

Alles is 100% *O* *O* , anders was ik echt niet meer aan de uitlaat begonnen. :Y
Alleen al aan het polijsten hiervan ben ik al zeker 4 tot 5 uur bezig geweest, buiten het verbouwen ervan ( met 2 man enkele uren :Y )

Het blok is het oerdegelijke Kawasaki GPZ 750 uit 1987, met slechts ca. 69.000 km op de klok.

Ik rij alleen met lekker zonnig weer. :] *O* :] *O* :) , zo'n 3000 km per jaar 8-)

De neus kan er natuurlijk altijd vanaf, dat zijn slechts enkele boutjes. :Y

Dat is uiteraard ieder zijn smaak :Y

Wat betreft de prijs stuur ik je een PB.

Kom anders gerust eens kijken, "life" is ie toch altijd anders dan op de foto :Y
 
Wat betreft de prijs stuur ik je een PB.

Nou, dat gaat dus op een of andere manier niet ( meer ). :N :N :N

Ik heb iets van € 2200 in gedachte voor deze unieke motor.

Ik heb altijd bekijks :Y 8-) , en word toch wel vaker aangesproken waarbij mensen allerlei dingen vragen .
Zelfs 2 keer gehad dat mensen in een auto naast me stonden aan een stoplicht, en vroegen of ik 'm ff aan de kant wou zetten, zodat ze hem eens goed konden bekijken 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Mail me anders maar op : hans.tunissen@gmail.com
 
Een moeilijk besluit, maar het is toch niet helemaal haar smaak.

qua prijs/staat van de motor is hij wel wat we zoeken, maar de kleur is niet helemaal haar smaak.

Ze wil toch nog even wachten op haar "ideale" motor............

Toch bedankt voor je reactie en een :} voor je fighter!

Succes met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
We hebben er 1 gevonden en aangeschaft!!!!!

Het is geworden een Suzuki GS500 uit 1991.

Deze 2 cilinder rijdt heerlijk met voldoende power onderin de toeren.
Het is geen grote motor, iets wat ze ook wel kon waarderen.

Maargoed genoeg geluld, de foto:

full



 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan