Gezocht: "supermotard" stickers

Dutchboy

Die hard MF'er
20 mrt 2004
698
0
Ter opleuking van mijn supermoto zoek ik eigenlijk grote stickers voor op de achterbrug met de tekst "supermoto" of "supermotard". Wie oh wie weet waar je die kunt krijgen?
 
je moet zorgen dat ze aan je motor zelf kunnen zien of het een SM is of niet ...niet aan de stickers...
..

serieus...kan je niet helpen :X
 
Ik heb nog wel een fotootje van vorige week zie ik net. Inmiddels is ie eigenlijk wel klaar maar dit geeft wel een idee. Vind hem zelf wel mooi :)
 
Laatst bewerkt:
Het gaat weer lekker met dat plaatje toevoegen :(

full
 
Wauw :} mooi, heel mooi. Gaarne nog een foto van als hij af is.

BTW Het origineel was een Honda XR?
En als je dan toch die vraag beantwoord, zijn je handkappen origineel, of heb je die ergens op de kop kunnen tikken? (zoek er zelf een paar)
 
Wauw :} mooi, heel mooi. Gaarne nog een foto van als hij af is.

BTW Het origineel was een Honda XR?
En als je dan toch die vraag beantwoord, zijn je handkappen origineel, of heb je die ergens op de kop kunnen tikken? (zoek er zelf een paar)

Klopt: XR650R. De handkappen zijn van Acerbis maar ga die dingen niet bestellen want dit is een :X waardeloos :X bedrijf qua logistiek. Ik zou even wat crosszaken bellen/mailen als ik jou was en hebben ze die dingen: kopen. Maar bestellen is echt waar-de-loos. Ik maak er morgen wel een fotootje van.
 
het is waar, dit is de mooiste XR650SM die ik ken!!
petje af dutchboy!

qua stickers: zoek een bedrijf in de buurt die in belettering doet.
die kunnen voor een "schappelijke" prijs alles maken wat je maar wilt..
Een simpele rechthoekige bedrukte sticker, of alleen letters, dat kan toch niet te duur zijn. En je kunt zelf je ontwerp bepalen!!

suc6
mzzl Redrider

[edit] ps: waar komen je tank en radiatorkap-stickers eigenlijk vandaan? [/edit]
 
Jezus, dat is wel geil gedaan, heeft dat tellertje nou toevallig ook nog verlichting? 8-)

Ik heb wel een concessie gedaan want met die halogeen koplampen wilde ik de motor niet volbouwen met andere stroomvreters. Het oorspronkelijke plan was namelijk om ook neonlampjes rond het blok te doen maar om praktische redenen heb ik dat toch maar niet gedaan: geen accu en om nou 's avonds om 11 uur die motor voor huis te laten knallen om naar mijn lampjes te kunnen kijken.. Maar goed om die reden heb ik ook geen licht in die analoge klokjes gedaan maar de "boordcomputer" wordt na een druk op de knop een paar seconden verlicht. Ach ik rijd alleen overdag :]
 
Ik heb wel een concessie gedaan want met die halogeen koplampen wilde ik de motor niet volbouwen met andere stroomvreters. Het oorspronkelijke plan was namelijk om ook neonlampjes rond het blok te doen maar om praktische redenen heb ik dat toch maar niet gedaan: geen accu en om nou 's avonds om 11 uur die motor voor huis te laten knallen om naar mijn lampjes te kunnen kijken.. Maar goed om die reden heb ik ook geen licht in die analoge klokjes gedaan maar de "boordcomputer" wordt na een druk op de knop een paar seconden verlicht. Ach ik rijd alleen overdag :]

Neon :o Tis toch geen sjopper :X
 
Ik heb wel een concessie gedaan want met die halogeen koplampen wilde ik de motor niet volbouwen met andere stroomvreters. Het oorspronkelijke plan was namelijk om ook neonlampjes rond het blok te doen maar om praktische redenen heb ik dat toch maar niet gedaan: geen accu en om nou 's avonds om 11 uur die motor voor huis te laten knallen om naar mijn lampjes te kunnen kijken.. Maar goed om die reden heb ik ook geen licht in die analoge klokjes gedaan maar de "boordcomputer" wordt na een druk op de knop een paar seconden verlicht. Ach ik rijd alleen overdag :]

waar heb je dat cockpitje vandaan??? echt :9~ kwil da ok!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan