Gezocht Synchronisatie set voor carburateur van honda cbr

cbrmaik

Rookie
26 nov 2007
19
0
Beste mensen,

Wie kan mij helpen aan een betaalbaar setje om mijn carburateurs te synchroniseren van mijn honda cbr.
Ik had een tijd terug gelezen dat de stjes van motorzoom niet geweldig waren.

Groeten
 
motozoom heeft veel setjes met 4 aparte klokken... dus 4 keer aflezen en mogelijk fouten maken.

Goeie sets hebben gewoon 4 buisjes naast elkaar en het kwikniveau (of wat er dan ook inzit) is exact gelijk na het synchroniseren. Simpel te zien en te vergelijken per buisje.
 
Ik heb ook een Carbtune II en ben er erg tevreden mee. Bij de man zelf besteld in engeland, maar 1 pond verzendkosten als ik het me herinner. Verder heb je nog een klein tankje nodig met een lange benzineslang, of je moet je huidige tank op willen hangen. Ik gebruikeen oud (maar wel schoon!) brommertankje.
 
kwik zal beter werken, maar zo nauw komt dat nou ook weer niet kijken. dus staafjes zijn prima
Kwik heeft vrijwel geen wrijving, wat die stangetjes wel hebben. Maar als de stangetjes door de drukpulsen van de motor iets in beweging blijven heb je daar geen last van. Wel moet je zo'n carbtune niet te zeer scheef houden onder het afstellen, dan kun je wel last krijgen van de wrijving. En natuurlijk zorgen dat er geen stof of andere rommel in komt. Zo'n tasje erbij is daarom wel aan te raden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan