Gezocht: team voor ZAC Endurance op 5 mei

Knaapie

MF veteraan
6 nov 2002
4.155
0
Het Breeje Durp
Ik ben op op zoek naar een team voor de ZAC Endurance op 5 mei. :) Heb me nog niet ingeschreven voor die dag, maar zou wel graag willen rijden. Hetzelfde geldt min of meer ook voor mijn racemaatje Boxertall.

Zijn er hier dus ZAC-cers die interesse hebben om een team te vormen voor die dag? Ik en Boxertall rijden beide in de S0. Het doel is gewoon om lekker te rijden en lol te hebben, leuke tijden zijn mooi meegenomen.

We zijn alletwee op Assen woensdag 15 april voor de eerste ZAC race, dus mocht er interesse zijn is het misschien wel leuk om meteen even kennis te maken. :)
 
Laatst bewerkt:
ben je er woensdag ook ik en mijn maatje (als we vrij krijgen op het werk) zoeken ook nog een team.
ik ben er woensdag en rijd met nummer 307 denk in de S1
 
Ik zoek ook nog een Team voor de endurance. Wie wilt mij adopteren in zijn team? :P
 
hey knaapie
goed gereden gister op je tripple :+
k vraag de 28e tijdens de toms cursus ook nog ff iemand dus dan zouden we compleet kunnen zijn maar k hou je op de hoogte
grtz
 
Je kunt tegenwoordig individueel inschrijven. Dan stelt de organisatie uit die lijst teams samen, heb ik ook gedaan.
 
he knaapje ik heb net te horen gekregen dat ik vrij ben en mijn maatje ook, dus de vraag heb je al een team en heb je al ingeschreven.

laat maar horen of stuur anders maar een pm

groetjes joost
 
Terug
Bovenaan Onderaan