gezocht: theoriedag-cursist uit limburg!

snellegast

Die hard MF'er
16 apr 2005
456
0
Beste cuppers 8-)


25 maart a.s. heb ik praktijkdag op assen voor de wegrace cursus.
En ik vroeg mij zo af of er mischien cursisten zijn die ook die kant op moeten,
Het maakt niet zoveel uit waar je woont, midden Nederland of Zuid Nederland is allemaal goed...

Het zit namelijk zo, ik heb nog net niet m`n rijbewijs ( ben 18 ) en het komt me ouders nie zo goed uit om die dag(en) op en naar naar Assen te rijden.
mijn ouders weten nu zeker dat ze geen tijd hebben om naar Assen te rijden voor mij...

Dus is er iemand die nog heel toevallig een plaatsje over heeft in zijn bus of op z`n aanhanger voor een klein Aprilia RS 125-je...

UITERAARD TEGEN EEN GEPASTE VERGOEDING!!
het zou echt SUPER GEWELDIG zijn als iemand me kan helpen, anders kan ik dit jaar mijn licentie dus niet halen en is het inschrijfgeld (570 euro) dus weggegooid....

M`n ouders kunnen vrijdags m`n motor wel ergens afzetten bij iemand die ook naar assen moet...en het maakt verder NIET uit of je uit de buurt komt, zolang je mijn motor naar Assen kan brengen op de praktijkdag is t helemaal toppie!


Bij voorbaat alvast oneindige dank... :} :}

groeten snellegast :)
 
Laatst bewerkt:
Beste cuppers 8-)


25 maart a.s. heb ik praktijkdag op assen voor de wegrace cursus.
En ik vroeg mij zo af of er mischien cursisten zijn die ook die kant op moeten,
en die een beetje bij me in de buurt wonen :P ( woon bij Maastricht ).

Het zit namelijk zo, ik heb nog net niet m`n rijbewijs ( ben 18 ) en het komt me ouders nie zo goed uit om die dag(en) op en naar naar Assen te rijden.
Dus is er iemand die nog heel toevallig een plaatsje over heeft in zijn bus of op z`n aanhanger voor een klein RS 125-je... 8-) "

UITERAARD TEGEN EEN GEPASTE VERGOEDING!!

mensen die echt serieus zijn, ff mailen!!



groeten snellegast :)

jong Limburgs talent?! nooit verkeerd. en yep, weet ik ..t'is een pokke eind naar Assen.


je gaat de wegracecursus doen?

en dan? 125cc?

als je serieuze raceplannen heb stuur me dan maar eens een mailtje met hetgeen je wilt gaan doen.

info@bitubo-raceservice.nl
 
jong Limburgs talent?! nooit verkeerd. en yep, weet ik ..t'is een pokke eind naar Assen.


je gaat de wegracecursus doen?

en dan? 125cc?

als je serieuze raceplannen heb stuur me dan maar eens een mailtje met hetgeen je wilt gaan doen.

info@bitubo-raceservice.nl


youve got mail! 8-)
 
ga wel de ZAC rijden en voor die data's heb ik nog plek in mn aanhanger
woon redelijk in de buurt Maaseik

mooie site van bitubo

groet William
 
ga wel de ZAC rijden en voor die data's heb ik nog plek in mn aanhanger
woon redelijk in de buurt Maaseik

mooie site van bitubo

groet William

hee super bedankt voor je aanbod maarja ZAC data zijn natuurlijk andere data.. '(
 
iemand anders mischien die ook moet de 25ste??
T is trouwens nog niet eens zeker of het wel door kan gaan omdat
de toplaag asfalt nog niet ligt :(
 
1e post aangepast..

please mensen ik zou diegene die me kan helpen eeuwig dankbaar zijn...
en vergeet niet het kan gewoon tegen een mooie vergoeding.. roep maar iets..
 
hey mensen
die gozer heeft een serieus probleem en iedereen doet er sarcastisch over.
probeer die jongen is een handje te helpen.
paul mij lijkt het slim dat je de knmv belt en vraagt of er een cursist uit limburg is en of je zijn gegevens zou mogen hebben om te vragen of je mee kan rijden :]
krijg ik nu 2 taarten van je *O* *O*
maarja veel suc6 in ieder geval
greetz
 
thnx ant.. gelukkig bekijken sommige mensen het ook vanuit mijn kant... :}

PLEASE MENSEN WIE O WIE kan me motor meenemen? als je in Brabant of Limburg ergens woont.. maakt niet uit waar! zet ik m`n motor een dag van tevoren af en vergeet niet er staat natuurlijk wat tegenover!!!!!!!!!!
 
Ik ben ook die dag op Assen. Ik woon in Flevoland. Dus dat is niet echt naast de deur. Zou je graag willen helpen.

Als je geen oplossing vind kan je de 24ste wel je motor bij mij brengen. Ik moet dan alleen een andere aanhanger zien te regelen. (heb er nu 1 voor 1 motor)
 
Zou je ook wel willen helpen. ben echt niet te beroerd hoor :N
Maar ik woon in Kop Noord Holland (boven Alkmaar).
Als ik naar Limburg moet ben ik al met een aanhanger min 3 uur onderweg. En dan nog naar Assen -O-
 
Ik ben ook die dag op Assen. Ik woon in Flevoland. Dus dat is niet echt naast de deur. Zou je graag willen helpen.

Als je geen oplossing vind kan je de 24ste wel je motor bij mij brengen. Ik moet dan alleen een andere aanhanger zien te regelen. (heb er nu 1 voor 1 motor)

Hee wat tof mensen die echt willen helpen!!! :)
Flevoland is niet dichtbij maar mijn ouders zouden m`n fiets daar op zich heen willen brengen. Maar dan kom ik bij het volgende probleem, want mischien
kan dat niet de dag ervoor.. maar zou dat het weekend ervoor moeten zijn en dan zou de motor dus tot die tijd bij diegene moeten staan... en dat is ook weer zoiets.. maargoed.
Ik laat je zeker wat horen als ik niemand vind die dichterbij woont!
Super bedankt voor je aanbod :}



Zou je ook wel willen helpen. ben echt niet te beroerd hoor :N
Maar ik woon in Kop Noord Holland (boven Alkmaar).
Als ik naar Limburg moet ben ik al met een aanhanger min 3 uur onderweg. En dan nog naar Assen -O-

Noord Holland is wel erg ver ja.. En mijn ouders zouden m`n motor dan sowieso weg willen brengen naar diegenedie mijn motor wilt vervoeren naar Assen. Dus dat scheelt.
maar ook jij iig thnx voor je aanbod :} :)
 
thnx joop! je bent een held :) :Y :}

echt helemaal super *D
 
Laatst bewerkt:
Beste cuppers 8-)


25 maart a.s. heb ik praktijkdag op assen voor de wegrace cursus.
En ik vroeg mij zo af of er mischien cursisten zijn die ook die kant op moeten,
Het maakt niet zoveel uit waar je woont, midden Nederland of Zuid Nederland is allemaal goed...

Het zit namelijk zo, ik heb nog net niet m`n rijbewijs ( ben 18 ) en het komt me ouders nie zo goed uit om die dag(en) op en naar naar Assen te rijden.
mijn ouders weten nu zeker dat ze geen tijd hebben om naar Assen te rijden voor mij...

Dus is er iemand die nog heel toevallig een plaatsje over heeft in zijn bus of op z`n aanhanger voor een klein Aprilia RS 125-je...

UITERAARD TEGEN EEN GEPASTE VERGOEDING!!
het zou echt SUPER GEWELDIG zijn als iemand me kan helpen, anders kan ik dit jaar mijn licentie dus niet halen en is het inschrijfgeld (570 euro) dus weggegooid....

M`n ouders kunnen vrijdags m`n motor wel ergens afzetten bij iemand die ook naar assen moet...en het maakt verder NIET uit of je uit de buurt komt, zolang je mijn motor naar Assen kan brengen op de praktijkdag is t helemaal toppie!


Bij voorbaat alvast oneindige dank... :} :}

groeten snellegast :)
het ziet er naar uit dat de cursus naar 26maart verplaatst wordt :)
 
Iemand toevallig ook plaats om voor de praktijkdag op 7 April m`n fietsje mee te nemen??.... -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan