Gezocht uitlaatdemper Ducati panigale 1299

BVS

MF'er
10 jan 2010
170
30
bergschenhoek
Hoi ik Ben op zoek naar een nette tweedehans uitlaatdemper voor een Ducati panigale 1299s uit 2017
(Geen originele demper die heb ik al )
Laat maar weten als je wat hebt liggen
 
Ik heb nog wel een volledig uitlaat systeem, komt van mijn 1199R maar past volgens mij ook op een 1299.
Ook volgens deze website:

wel een paar krasjes maar ook DB-killers erbij :)
Laat maar weten als je interesse hebt, sta wel open voor een goed bod :)

Edit: Foto toegevoegd:
1402930
 
Heb je nog meer foto’s ,ik zag dat je in Steenwijk woont ,dat is niet echt naast de deur om even gauw heen en weer te rijden
En kan je met dit systeem je duo steps blijven gebruiken
Met een acra of termignoni volledig systeem kan dit niet ,( vrouwtje zit vaak achterop )
 
Volgens mij past dat niet 1 op 1. De aansluiting op de cilinder past volgens mij niet. De rest wel. Informeer daar even goed naar
 
Heb je nog meer foto’s ,ik zag dat je in Steenwijk woont ,dat is niet echt naast de deur om even gauw heen en weer te rijden
En kan je met dit systeem je duo steps blijven gebruiken
Met een acra of termignoni volledig systeem kan dit niet ,( vrouwtje zit vaak achterop )

Ik denk dat je wel gewoon achterop kan, dit systeem heeft immer geen bocht bovenlangs, waarvan ik vermoed dat die het step in de weg zitten? Komt van mij circuit motor dus heb er zelf nog nooit stepjes achter op gehad.

Ik heb zelf ook enkel de website als indicatie, heb zelf geen 1299 gehad. Wat ik zo op forums lees is dat een volledig systeem wel past, maar losse dempers (op een orgineel spruitstuk) niet.
 
Ik probeer van het weekend er achter te komen of het past
Kan jij misschien een paar foto’s maken van de krassen even kijken hoe erg het is
Hoi ik ben vanmiddag bij goedhart motoren geweest om te vragen of jouw uitlaat systeem op mijn 1299 past
En er reageerde gelijk een monteur in de werkplaats dat ze dat wel eens geprobeerd hadden en dat dat geen succes was
Ik kreeg het advies om een uitlaat te kopen die echt voor een 1299 is
Dus ik zie er vanaf, want ik vind het een te prijzige gok om het te proberen
Als het niet past kan ik hem gaan verkopen
In ieder geval bedankt
 
Dat bedoelde ik dus !! Wist ergens dat t niet 1 op 1 passen zou. Heb zelf een 1199S. En had t andersom. Een mooi systeem van een 1299 voor de mijne. Past dus niet bij de cilinders
 
Terug
Bovenaan Onderaan