Gezocht: uitlaatlijn r6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corso

Rookie
30 dec 2014
17
0
Aalst Belgie
Hallo,

Ik ben op zoek naar een race uitlaatlijn voor mijn R6 rj15.
Demper Akrapovic aansluitingsdiameter 45 heb ik reeds.
Alle reacties welkom!

Grtz, yves
 
Diameter akra demper 45mm. die jij hebt is enkel voor op een originele yamaha uitlaat. Die past niet op een kompleet race uitlaatsysteem van akra of ander merk. De diameter van de race uitlaatsystemen titanium of RVS zijn van akra allemaal (voor R6 RJ11/RJ15) 52mm.
Leovince is 53mm. bijvoorbeeld.

Ik heb zelf geen raceuitlaatsysteem te koop. Ze ze nog maar weinig in goede staat voorbijkomen.
Meestal heeft de einddemper schade.
Ik weet een Akra lijn van titanium. De evo wel te koop voor gebruikt 1250 euro als ik me niet vergis. Deze komt uit IDM en is wel het mooiste systeem voor de R6 die ik ken, en geeft waarschijnlijk ook het meeste vermogen.
 
Ah ok RVFjarno, zover wist ik het nog niet!
Ik had gedacht aan een Remus maar die zijn moeilijk te vinden, nogal prijzig en meestal zonder Db killer!

Ikzelf heb wel nog een Leovince titanium liggen van een R6 2005 en weet niet of deze mits wat aanpassingen zou passen en/of deze de nodige vermogenswinst zou opleveren???


Indien er toch iemand iets te koop heeft dan hoor ik het graag!
Mvg, Yves
 
Laatst bewerkt:
Tip, koop een akra full system.
Ik heb hiervoor 2 andere race systemen gehad en deze halen het wat mij betreft bij lange na de kwaliteit van akra niet
 
Daarnaast geeft een titanium systeem niet meer vermogen dan een rvs systeem is alleen lichter maar ook wat keetsbaarder.
Neem even contact op met Rens Vink op dit forum, hij heeft regelmatig wat te koop.
Succes
 
Heb een volledige akrapovic uitlaat lijn liggen voor je.
demper is flink beschadigd,wel rijdbaar.
bochten ok,flenzen en pakkingen erbij enz
met carbon uitlaatbeugel,en nieuwe reserve carbon beugel erbij
bij interesse stuur ik foto
 
Aan allen bedankt voor de reacties en tips!

Heb intussen een volledige titanium Arrow op de kop kunnen tikken en ga het hiermee maar proberen.

Groeten, Yves


Aan de Admin hier mag dus een slotje op!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan