gezocht uitnodiging voor ducatidag 18 mei

Cugel

Die hard MF'er
26 jan 2003
373
0
Yo,

Zaterdag 18 mei ga ik met een maat naar de ducati-dag, Assen. 2 kortingstickets heb ik al af kunnen halen met mijn briefie. Maar......een ander maatje zou ook graag mee willen. Kan natuurlijk als tie een gewoon kaartje koopt, staat ie wel ff lekker alleen in de rij, en meer van dat soort gein. Heeft iemand een uitnodiging gekregen, misschien ook een ticket gehaald terwijl hij/zij toch niet gaat? zou je mij en mijn maat fors plezier mee doen als ik die mag gebruiken.
 
Sorry, heb er geen, maar volgens mij was het vorig jaar (8 juni geloof ik) maar €5 en helemaal niet druk. Dat was volgens mij Ducati-clubraces. Is dat wat je bedoelt?

Maar goed, nee heb je, ja kun je vergeten krijgen :X ;)
Suc6!
 
is inderdaag ducati clubraces, wel wat duurder als jij zegt. Maar daar gaat het me nog niet zo om. Belangrijk is dat je je motor apart kan zetten, niet in de rij hoeft te staan en meer van dat spul.
 
Heb je ook die uitnodiging van MV Agusta gehad voor de circuitdagen c.q training op Croix, Zolder en Franchorchamps?
 
Ja, maar die heb ik al weggedaan. (stom he?) Jij ook? |Ga jij toevallig ook de 18e naar de duc-dag?
 
Ja, maar die heb ik al weggedaan. (stom he?) Jij ook? |Ga jij toevallig ook de 18e naar de duc-dag?
Nee, die dag moet ik werken.
BTW, de MV-dagen moet ik laten passeren (iig de eerste twee), omdat de onderdelen nogal op zich laten wachten.
Ik heb ze zes weken geleden besteld en er is taal noch teken.
Daar gaat het seizoen..
 
Das knap balen zeg. Het is dan toch waar dat Cagiva onderdelen slecht geleverd worden. Ik hoop voor je dat ze snel komen, kun je toch nog lekker toeren.

Heb jij toevallig die duc uitnodiging nog liggen?
 
Das knap balen zeg. Het is dan toch waar dat Cagiva onderdelen slecht geleverd worden. Ik hoop voor je dat ze snel komen, kun je toch nog lekker toeren.

Heb jij toevallig die duc uitnodiging nog liggen?
Ik kan je helaas niet helpen.
Wat de onderdelen betreft; als het bij de importeur niet op de plank ligt is er geen slag naar te slaan hoe lang het duurt.
Zo langzamerhand begin ik nu elke motor die te koop staat interessant te vinden.
Ik zag vanmiddag nog een mooie Elefant.
Zal ik dan toch maar.......
 
Mwa, zou dan geen cagiva meer kopen. Ik hoop maar dat er bij mij niet te veel stuk gaat. Motorisch is het niet zo erg, ducati levert wel. maar ja het plastikwerk, dat duurt blijkbaar nogal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan