Gezocht: vakantie huisje bij Amalfi goed bereikbaar met trailer

DvanV

MF'er
15 apr 2018
160
41
Utrecht
Wij zijn van plan om binnenkort naar zuid-Italïe te gaan. De tocht naar Noorwegen is vertraagd i.v.m. de grenzen die nog steeds dicht zijn.

Eerst verblijven we 5 dagen bij een huisje aan het Gardameer en willen ergens bij Napoli en de Amalfi kust verblijven. Het is zoeken naar een hooiberg naar een passend huisje, bijna alles is niet te bereiken met grotere auto's en trailer. Aanhanger ergens laten staan is ook geen optie omdat er ook nog eens 3 honden mee moeten. (Die dus ook een huisje met afgeschermd tuin of terras nodig hebben)

We zoeken een huisje waar we enigszins rust en privacy hebben, en wat goed bereikbaar is voor 2 grotere auto's met trailers. Heeft heel toevallig iemand ervaring in dit gebied of kent een geschikte locatie?
 
Farm sea and mountains
+39 089 876665


Daar hebben wij in 2016 met een 7,5 meter camper gestaan, met hond en Vespa aan boord.
Ze verhuren volgens mij ook appartementen/kamers.
Misschien iets?
IMG_20160523_094532.jpg
 
Werkelijk prachtig gebied bij de Vesuvius/ Sorrento/ Amalfi/ Capri.
Voor mij samen met kust Z.Afrika vwb uitzichten de mooiste km's die ik op de motor heb gereden!!

Deze regio is midden zomer best heel druk. Napels/ Vesuvius en vlak bij Pompeï is veel toerisme.
In de zomer is de weg langs de zee van Napels tot Castellamare zelfs met motor nauwelijks door te komen.
Desondanks is het rijden met deze drukte daar toch nog wel leuk.
Alles gaat daar op de Italiaanse manier. Scooters vliegen werkelijk alle kanten op. Mijn advies: Gewoon met ze mee gaan doen!!
Bij het stoplicht vooraan gaan staan en door surplus aan pk's ben je dan vlot alle scooters om je heen weer kwijt.

Zelf ben ik op een camping gaan staan iets verderop voorbij Salerno. Veel minder drukte!
Wellicht zou je daar eens zou moeten gaan zoeken.......................?
Bij Peastum (tempel) is het aanmerkelijk rustiger. Lijkt me raar als je daar (mss iets in het binnenland) niets zal kunnen vinden.

🥰 Ja, ik zou er nog best wel een keer naar terug willen!

DSC00574klein.JPG
 
Laatst bewerkt:
Zoeken op agri turismo. Genoeg te vinden daar.

En de honden in NL naar een goed pension. Dan zit je niet meer met de beperking van een omheinde accommodatie.
Tevens bespaar je die arme beestjes daarmee 25-30 uur "creperen" in de auto en nogmaals op de terugweg. Win win voor iedereen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan