GEZOCHT! Valtermoto adapter 600rr/1000rr

TimBlade

Die hard MF'er
26 aug 2010
771
0
Geleen
Hallo, ik heb voor mijn Honda cbr1000rr sc57 (2004) 'n Valtermoto remschakelset PEH43 type 1 gekocht, maar nu moet ik ook nog 'n adapter voor op as motorblok hebben, zodat schakelstang niet langs frame schuurt en hoek stang/as goedkomt!
Het gaat om onderdeel RP47...
Omdat dit stukje ijzer nieuw BELACHELIJK duur is eerst hier ff de vraag dus!
Het gaat dus om deze;
RP47 Engine gear lever Honda CBR1000RR CBR600RR
 
Ik heb nog en bak onderdelen liggen, hoe breed ben je nodig ?
Hoe ver moet je naar buiten komen, dan meet ik het even na.
 
Komt nu tegen frame op en daardoor kom ik nie eens uit aan originele bevestiging- zal dus zeker (pak 'm beet) 10mm moeten zijn- ook als fotooke Valtermoto zo zie...
Zal dan wrschnlk ook wel paar schijfjes of spacers achter bouten moeten zetten, of heb je toevallig in die "doos" ook nog van die plaatjes liggen om op verschillende hoogtes te monteren zoals bij type1,5?? :)
Stuur maar ff foto wat je evt hebt op m'n mail aub- staat in mn profiel! Thanx alvast
 
Laatst bewerkt:
Spare parts voor ValterMoto zijn belachelijk duur. :( En bovendien is het rommel. Ben overgestapt op PP-tuning. Goede kwaliteit voor een fatsoenlijke prijs. Alle delen zijn los verkrijgbaar voor een normale prijs en korte levertijden.
 
Heb ff gemeten- moet vanaf einde asje motorblok-kant toch zéker 2,5cm uitsteken om fatsoendelijk langs frame te kunnen...
Jongen van wie ik dit setje gekocht had heeft adapter nog op z'n bike zitten zo blijkt- maar is zo vriendelijk 't te willen ruilen voor mijn originele (mits past) maar zal tussen 2004 en 2006 model geen verschil zijn denk ik?
Nog even onder voorbehoud dus
 
JVP heeft mij ooit voor een schappelijke prijs geholpen aan Valtermoto onderdelen, misschien heeft hij het liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan