Gezocht velocity stacks R1 2005

matjeR1

Die hard MF'er
10 aug 2003
536
0
Enschede
Hallo,

Ik ben op zoek naar velocity stacks voor een R1 2005.
Als hier iemand iets heeft liggen en ze wil verkopen laat het dan even weten.

Heb nog een vraag??kunnen die dingen eigelijk zonder aanpassing van een powercommander of rapid bike gemonteerd worden of gaat ie dan veel te arm lopen???

Heb nu een K&N filter en een catvanger op mijn bike daar moet eigelijk die v stacks bij komen.

Alvast bedankt

MatjeR1
 
heb nieuwe stacks 150 € liggen, omdat ik stop met rijden doe ik ze weg.

op je vraag kan ik geen zinnig antwoord GEVEN, omdat ik nooit met de stacks heb gereden. denk dat je wel even het beste je fiets opnieuw kan laten afstellen
 
hey jij ook weer!
al een beetje bijgekomen van de oliebollen? _O-

29 mrt mn 1e circuitdaggie op zolder..k kennie wachten :9
kzal dan eens ff wat fotokes droppen :W
 
Yep heb ze vermalen zeg maar.

Maar das klasse,lekker knallen op zolder als het mooi weer is kom ik kijken :P

Moet eerst nog een paar pk"s bij mijn Bike vinden,zolder ligt op een bult ben bang dak er anders niet tegen op kom ;)

Ben eigelijk wel weer van plan om wat te gaan bouwen denk in het najaar ofzo :)

Met jou en de bike alles goed????
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben op zoek naar velocity stacks voor een R1 2005.
Als hier iemand iets heeft liggen en ze wil verkopen laat het dan even weten.

Heb nog een vraag??kunnen die dingen eigelijk zonder aanpassing van een powercommander of rapid bike gemonteerd worden of gaat ie dan veel te arm lopen???

Heb nu een K&N filter en een catvanger op mijn bike daar moet eigelijk die v stacks bij komen.

Alvast bedankt

MatjeR1


Als je iets verranderd aan uitlaat /luchtfiler /stack /airbox zonder de PC of rapidbike daarop afstellen zal de motor nooit optimaal lopen.
 
Klopt helemaal,Heb gister gebeld met sf racing in Borne heb hem het hele verhaal uitgelegt hij zei dan moet er eigelijk een pc of een repid bike tussen.


Pc komt op 500 euries incl inbouw
Repid bike komt op 740 euries incl inbouw,maar wel meer af te stellen en mee te nemen naar een volgende motor.

Als de knip het toelaat komt de repid 3 erop en anders de pc 3
 
Klopt helemaal,Heb gister gebeld met sf racing in Borne heb hem het hele verhaal uitgelegt hij zei dan moet er eigelijk een pc of een repid bike tussen.


Pc komt op 500 euries incl inbouw
Repid bike komt op 740 euries incl inbouw,maar wel meer af te stellen en mee te nemen naar een volgende motor.

Als de knip het toelaat komt de repid 3 erop en anders de pc 3

bel eens met Hans van Dynojet Oss , volgens mij kan dat wel wat scherper dan 500
 
Zal eens bellen wie weet,als ie alles netjes aansluit en afsteld en scherper kan als 500 is ie de man.
Bedankt voor je tip.
 
Terug
Bovenaan Onderaan