Gezocht versleten achtertandwiel van ducati 749/999

BenjaminDG

MF veteraan
3 okt 2009
2.896
0
Beveren
Beste

Omdat ik een blind tandwiel ga steken op mijn circuit motor zou ik graag een versleten ducati 749/999 achtertandwiel hebben om dat te kunnen gebruiken voor referentie gaten.

Heeft iemand nog iets liggen voor een zacht prijsje en kan dit worden verzonden naar Vlaanderen?

Groeten,
Benjamin
 
Neen ga een blind aluminium tandwiel steken maar zo'n versleten tandwiel is ineens makkelijk voor de referentiegaten.

Moet de gaten voor op de tandwielhouder te zetten wel uitfrezen.
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik al maar nog geen tandwiel.

Kant en klare ducati tandwielen vindt ik maar in maat 42 en 43, dat is te klein voor mij.
 
Maakt niet zoveel uit, heb het gewoon nodig om dat te gebruiken voor referentiegaten.

Wat vraag je hiervoor?

Graag een zachtprijsje als het kan omdat ik in Vlaanderen woon.

Groeten,
Benjamin
 
Dat werkt veel makkelijker, dan zijn ook alle afmetingen juist.

Als ik een tandwiel heb voor weinig ga ik het wel doe zo niet zal ik wel tandwieldrager opmeten.
 
Dat werkt veel makkelijker, dan zijn ook alle afmetingen juist.

Als ik een tandwiel heb voor weinig ga ik het wel doe zo niet zal ik wel tandwieldrager opmeten.
die snap ik even niet; je gaat een tandwiel zoeken omdat je de maten van het gatenpatroon moet hebben, maar je hebt ook een tandwieldrager liggen waar je ze zo van kunt overnemen.

maar dit doe je niet omdat dat niet makkelijk zou zijn (?) en de afmetingen dan niet juist zijn? :P of zie ik iets over het hoofd
 
Laatst bewerkt:
Werkt toch veel makkelijker zo'n tandwiel voor de gaten op te meten of voor referentie?

Dus ja ik doe het zo voor het gemak, als ik geen tandwiel vind zal ik het wel zo opmeten.

Eerst maar de 520 set bestellen met blind aluminium achtertandwiel
 
die snap ik even niet; je gaat een tandwiel zoeken omdat je de maten van het gatenpatroon moet hebben, maar je hebt ook een tandwieldrager liggen waar je ze zo van kunt overnemen.

maar dit doe je niet omdat dat niet makkelijk zou zijn (?) en de afmetingen dan niet juist zijn? :P of zie ik iets over het hoofd

Belgische logica ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan