Gezocht: Versleten tandwielen, kettingen en remschijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Razadull

Die hard MF'er
8 okt 2003
794
4
Beilen
M'n vriendin is voor haar college company (Soort mini-onderneming) op zoek naar versleten tandwielen, kettingen en remschijven.

Het idee is dat ze van afvalmaterialen, nieuwe bruikbare producten maken en die dan aan de man brengen. Een van de producten die ze hebben is een klok gemaakt van een oud tandwiel. En daar hebben ze dus oude tandwielen voor nodig. Remschijven zijn ook welkom, want daar is hetzelfde concept op toe te passen.

Dus mocht je nog wat hebben liggen, wil je dan contact op nemen met ---?

Trash_Cash_Tandwielklok.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb ze net vorige week weggegooid nadat ze meer dan een half jaar in de achtertuin lagen...

succes met het inzamelen!
 
Bedankt voor de interesse en reacties, wordt zeer gewaardeerd :)

Ik weet niet of ik met de eindproducten/webshop mag adverteren hier, zal even een modje vragen wat die daar van vind.
 
In je profiel in signature mag je zetten wat je wil :)

Helaas mag ik van de mods niet adverteren met de webshop, dus zal ik braaf zijn en ook niet de regels proberen te omzeilen.

Tandwielen, kettingen en remschijven zijn nog steeds welkom. :)

Iedereen die gereageerd heeft, bedankt :)
 
Twee oude remschijven aangeboden van een YZF750. Kom maar halen. :+
 
Ik heb nog 1 220mm remschijf van de achterkant van een zx9-r. Hart is goud, met een gouden randje.

Woon in Leiden, kom je het ophalen? Laat het nog een maand liggen, dus niet te lang wachten want dan gaat het naar het oud ijzer.
 
Iedereen bedankt voor de interesse, maar ik trek m'n handen er vanaf. Sommigen van de dames maken er, zachtgezegd, nogal een puinhoop van en ik vind niet dat je zo om moet gaan met mensen die je willen helpen.

Dus aan iedereen die heeft willen helpen: Bedankt voor de reactie en sorry voor de knullige manier van afhandelen.
 
Iedereen bedankt voor de interesse, maar ik trek m'n handen er vanaf. Sommigen van de dames maken er, zachtgezegd, nogal een puinhoop van en ik vind niet dat je zo om moet gaan met mensen die je willen helpen.

Dus aan iedereen die heeft willen helpen: Bedankt voor de reactie en sorry voor de knullige manier van afhandelen.

Bedankt voor het bericht. Vraag je een mod' voor een slotje?
 
Iedereen bedankt voor de interesse, maar ik trek m'n handen er vanaf. Sommigen van de dames maken er, zachtgezegd, nogal een puinhoop van en ik vind niet dat je zo om moet gaan met mensen die je willen helpen.

Dus aan iedereen die heeft willen helpen: Bedankt voor de reactie en sorry voor de knullige manier van afhandelen.



ik was dr al achter.. B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan