gezocht: vest en helm passend op oldtimer

30 jun 2010
138
0
antwerpen
hey,
aangezien ik buiten mijn bmw r1100r en kawa xjr1300 ook nog met een dnepr met zijspan rijdt.
(geweldige afwisseling en laat me NOOIT in de steek, rechtop blijven in de sneeuw)

zoek ik een jas en helm die hierbij passen in stijl.
ik dacht zelf aan een soort vetjas type belstaff maar deze zijn me toch iets te duur...
zijn er andere merken die dit soort jassen verkopen?
of zijn er nog andere jassen die hiervoor in aanmerking zouden komen?

Ook ben ik op zoek naar een goede helm die min of meer staat bij een oldtimer.
liefst eentje die nog veilig is ook, het mag van mij een open helm zijn maar wel net iets meer dan zo'n hersenpannetjes beschermer...

gegroet
lander
 
hey,
aangezien ik buiten mijn bmw r1100r en kawa xjr1300 ook nog met een dnepr met zijspan rijdt.
(geweldige afwisseling en laat me NOOIT in de steek, rechtop blijven in de sneeuw)

zoek ik een jas en helm die hierbij passen in stijl.
ik dacht zelf aan een soort vetjas type belstaff maar deze zijn me toch iets te duur...
zijn er andere merken die dit soort jassen verkopen?
of zijn er nog andere jassen die hiervoor in aanmerking zouden komen?

Ook ben ik op zoek naar een goede helm die min of meer staat bij een oldtimer.
liefst eentje die nog veilig is ook, het mag van mij een open helm zijn maar wel net iets meer dan zo'n hersenpannetjes beschermer...

gegroet
lander

lange leren jas en een leren pot op je kop :Y
 
Hugo Boss helm natuurlijk!
hugo-nexx.jpg
 
hoi,
ik vind de sun stuff jassen zeker wel een goed betaalbaar alternatief voor de belstaff jasen.
eens kijken of ik die korterbij huis kan passen...

greetz
 
Ik vraag me eigenlijk altijd af waarom alles en iedereen er UNIFORM uit wil zien, doe een crea! :? :?

Bij de bootrace Oxbridge-Camford zien ze er ook altijd uit als 150 jaar terug, tijd staat niet stil / Panta Rei!
Als we paardrijden zien we er toch ook nt uit als holbewoners die beginnen de paarden te domesticeren? :X Nou dan.

Evengoed well een stoere combi om te rijden, dat wel weer on-topic. :]
 
leuke combinatie Q,
voor mezelf ben ik er wel uit dat ik een kortere jas wil. al klopt de lange jas beter bij de dnepr.
ben aan nog een oldtimer bezig en wil niet voor elke rammelbak waar ik mee rijdt wil ik een nieuwe outfit hebben...
groeten
 
voor mezelf ben ik er wel uit dat ik een kortere jas wil. al klopt de lange jas beter bij de dnepr.
ben aan nog een oldtimer bezig en wil niet voor elke rammelbak waar ik mee rijdt wil ik een nieuwe outfit hebben...
groeten

Omg, moet het niet 'woman with helmet' zijn ipv 'man with helmet' :')
 
Ik heb ook nog een oude bruine motorrijdersjas.
doe er ook niet echt veel mee.
 
Ik vraag me eigenlijk altijd af waarom alles en iedereen er UNIFORM uit wil zien, doe een crea! :? :?

Bij de bootrace Oxbridge-Camford zien ze er ook altijd uit als 150 jaar terug, tijd staat niet stil / Panta Rei!
Als we paardrijden zien we er toch ook nt uit als holbewoners die beginnen de paarden te domesticeren? :X Nou dan.

Evengoed well een stoere combi om te rijden, dat wel weer on-topic. :]
Een verkleedpartijtje is toch altijd leuk? Kun je net zo goed zeggen dat je niet met een oude motor mag rijden..
 
M'n pa heeft laatst een Premier Vintage gekocht voor z'n Laverda. Geeft ook een stuk meer bescherming dan z'n oude Cromwell potje. Voordeel is dat ie wat minder hoog op je hoofd staat dan veel vergelijkbare helmen. En past prima bij een oldtimer. Misschien het proberen waard!
 
Terug
Bovenaan Onderaan