Gezocht voor 5 mei 2020: WWII zijspan Jaarsveld/Lopik

Dutchy748

MF veteraan
23 jun 2015
8.378
14.404
Hallo,

Ik werd aangeschoten door een kennis: "jij rijdt toch op oude motoren?"

Voor de 5 mei viering 2020 zoekt hij iemand die met zijn/haar WWII zijspan aanwezig wil zijn. Zodat o.a. kinderen een foto kunnen laten maken als ze in de bak zitten
Nu denk ik dat "in de stijl van" ook goed zou zijn.

Mocht je intersse hebben, stuur mij even een privé berichtje, dat deel ik de contact gegevens
 
90a6eb80-2a3d-4050-b6c1-a3c95a4454f7.jpg
 
Misschien kan @Benno123 een clublid Ben van de udcn is een berichtje sturen, die woont in Lopik een die van hem ziet er misschien iets minder netjes uit!
 
Rob, die van jou is mooi en zal zeker "passen" hoor!

Zaterdags zit ik van 06:00-8:00 op de racefiets en stop bij de Keizerskroon in Lopik voor een koffie en saucijzenbroodje. Daar zie ik steevast de kennis. Zal ik m jouw motor laten zien?
 
Ik kan je hoogstens aanraden om bij ons op het UDCN forum een balletje op te gooien, kan ik of Rob ook voor je doen. Ik ga niet rechtstreeks leden benaderen hiervoor maar een oproepje leidt misschien wel tot een liefhebber in de buurt met een leuke brommer. Ken er wel een paar in die hoek maar wil ze niet forceren door het ze te vragen.

Benno
 
Dat is logisch, bedankt voor je tips Benno. Ik ga bij het UDCN forum informeren
 
Anders zet ik een oproepje erop voor je hoor. Zal ik ze verwijzen naar dit topic.


benno
 
Terug
Bovenaan Onderaan