Gezocht voor Wheels4Freedom een EML GT2001 zijspanbak

6 sep 2015
18
0
Nieuw-Vennep
Hoi,

Zoals sommigen van jullie weten zijn wij een goede doelen Stichting (www.wheels4freedom.nl) die mensen met een beperking het motorgevoel willen laten beleven of herbeleven. We hebben daarom een zijspan gebouwd de afgelopen jaren welke aangepast is om mensen met een rolstoel mee te kunnen nemen.
Omdat we veel verzoeken hebben voor volgend jaar en we de continuiteit willen waarborgen hebben we besloten om een tweede span te gaan bouwen.
Hiervoor zijn we op zoek naar sponsoren maar via het Motor-Forum vooral naar een zijspanbak.
We zoeken een EML GT2001 bak met eventuele schade. Deze gaan we dan weer aanpassen zodat hij geschikt is voor ons werk.
Mochten jullie wat weten of iets hebben dan horen we dat graag.

Voor een impressie kun je kijken op onze website maar ook op dit item van MOTOME
 
Ik zou Goos Bos van motoport Hengelo eens vragen. Succes idd.
 
Vandaag gebeld met Goos. Hij had tot een maand geleden een bak.....Maar hij gaat mijn vraag doorzetten bij EML. Wie weet kunnen zij ons verder helpen.
Voxan, bedankt voor de tip!
 
Beste allemaal, maar speciaal VOXAN!

Vandaag heb ik een belletje gekregen van Goos (Motoport Hengelo) Hij heeft erg zijn best gedaan om samen met EML een bak voor onze Stichting te vinden. Na overleg met EML hebben ze samen besloten om voor ons een bak te maken met spatbord. Dat is natuurlijk geweldig, ware het niet dat ze ons ook enorm sponsoren en beide partijen (EML en MOTOPORT HENGELO) een groot deel van de kosten van deze bak op zich nemen. Dit is meer dan geweldig en wij zijn dan ook meer dan blij dat dit mogelijk wordt gemaakt.
Goos, mocht je dit lezen nogmaals bedankt voor alle moeite en VOXAN ook ontzettend bedankt voor deze gouden tip!
We gaan weer aan de gang met matjes en polyester!!!

Vriendelijke groet Gerben
 
Haha dat doet deugd. Een medemens met een kleinigheidje vooruit helpen is toch prachtig!
Veel plezier met alles, en gooi hier eens een update neer.

Graag gedaan!
 
Kreeg toevallig vandaag een mailtje binnen van Bert Duursma uit Apeldoorn met daarin de tekst dat ze een aantal van hun huurmotoren gaan verkomen. Zou gaan om motoren uit 2014, de hoogste km stand was een 1200gs met 19dkm. Stonden meerdere 1200gs(a) tussen. Misschien iets voor jullie, weet natuurlijk niet wat zoiets mag kosten. Zouden allemaal btw motoren zijn, weet niet of jullie daar ook iets mee kunnen.
 
Laatst bewerkt:
super geweldig .
full


ps waarom denk in nu toch steeds dan je mij bedoeld als je voxan schrijft. ;)
 
Laatst bewerkt:
Kreeg toevallig vandaag een mailtje binnen van Bert Duursma uit Apeldoorn met daarin de tekst dat ze een aantal van hun huurmotoren gaan verkomen. Zou gaan om motoren uit 2014, de hoogste km stand was een 1200gs met 19dkm. Stonden meerdere 1200gs(a) tussen. Misschien iets voor jullie, weet natuurlijk niet wat zoiets mag kosten. Zouden allemaal btw motoren zijn, weet niet of jullie daar ook iets mee kunnen.

We benoemen hem bij deze tot de derde sponsor van dit span. Dan mag hij zeggen hoeveel 't mag kosten. ;)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren Bert gesproken en hij kon helaas niet als derde sponsor fungeren! Natuurlijk gaan we verder zoeken naar een geschikte motor. Mocht een van jullie nog ideeen hebben dan hoor ik natuurlijk graag.
Van Goos het bericht gekregen dat we eind januari de bak al kunnen ophalen. Kijk dat gaat lekker snel!

Vriendelijke groet Gerben
 
Gisteren Bert gesproken en hij kon helaas niet als derde sponsor fungeren! Natuurlijk gaan we verder zoeken naar een geschikte motor. Mocht een van jullie nog ideeen hebben dan hoor ik natuurlijk graag.
Van Goos het bericht gekregen dat we eind januari de bak al kunnen ophalen. Kijk dat gaat lekker snel!

Vriendelijke groet Gerben


Dus je hebt t nog echt gevraagd ook??? _O- Ach waarom ook niet, respect dat je 't hebt geprobeerd. :} :}
Niet geschoten is altijd mis gevalletje.
 
Mooi Gerben dat je weer zo'n bak hebt!
Ik heb je mail gezien en zal vanavond even antwoorden.
Zal ik ook even uittekenen wat ik bedoelde voor het zijspanframe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan