gezocht voor ZXR 750 1992

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinusz

MF'er
30 jan 2008
73
0
Amsterdam
ik ben op zoek naar een slotje met alle toebehoren om mijn buddy seat te openen.

Ombouw mono naar duo echter slot/ kabel etc. ontbreekt.

Complete systeem graag.
 
mmmhhh ik ben er net 1 aan het ombouwen naar mono en volgens mij zit het er nog compleet op bij mij en zou het eraf kunnen.

full
 
@martinesz: ik heb ook nog een setje eventueel voor je.
laat maar weten wat je er voor over hebt.

@motorfreak:
ik wil jou niet in je wielen rijden natuurlijk, dus als ie m van jou wil overnemen ,altijd prima

ik zie dat je je zxr aan het ombouwen bent naar een streetfighter, of begrijp ik t verkeerd. zoja heb je hier een topic over geopend?
ik ben intussen aardig op weg met de verbouwing van de mijne.
 
Hey Mr Ninja, die van mij hoeft er niet af kan dan eventueel altijd de orginele kont terug zetten dus als jij hem kan helpen prima :Y

Ja ik heb wel een topic en dit is 1 van de vele projekten, wel een low-buget en binnen 6 weken wil ik hem klaar hebben en dat gaat lukken.

http://forum.zmvc.nl/index.php/topic,3352.0.html
 
Ik heb tot nu toe geen mailtje ontvangen :N

Maar je wilt een set met sleutel, ik doe mijn sleutel er niet bij dus dan zit je nog met een slotje. Ik zal eens kijken of de sleutels wel allemaal passen die ik heb enz.
 
mocht je de jouwe dan toch niet graag wegdoen motorfreak, dan mag mijn complete setje wel weg . dus met sleutel ,slotje ,kabel en bevestigingsplaat voor t zitje.

stuur anders maar een mailtje martinusz
 
ik heb het tussenschotje (onder de spoiler) nodig die de kontkappen verbindt, kleur maakt niet uit.

Wie o wie?
 
he martinusz
heb je t slotje ed al gemonteerd?

ik heb dat tussen deeltje wel voor je alleen zit hier een raamwerkje aan dat over je achterlicht valt.
de onderkant daarvan is een stuk uitgebroken (heb ik niet meer helaas.)
als je er toch iets mee kan mag je t tegen de verzendkosten wel hebben.
mischien ff repareren met polyester.
ik hoor t wel.
 
@ mr. ninja:

nee ik heb het slotje nog niet gemonteerd, zit momenteel in de ziektewet :(

@ motorfreak:

zoals gezegd ik heb alleen dat tussenschotje nodig, de rest van de kont heb ik al weten te bemachtigen. Als je dat schotje wegdoet PM even.
 
Laatst bewerkt:
schijnbaar is er ook een onderscheid in deze kapjes want mijn oude type past hier niet tussen, dus als iemand het kapje (VOORKEUR MET SPOILER) voor mij heeft die op de hieronder afgebeelde kont past PM even
full

(DEZE/ DIT TYPE PAST IN IEDER GEVAL ER NIET TUSSEN)
full
 
Laatst bewerkt:
dan gaat t niet passen martinusz.
heb ook zo'n rood kapje met raamwerkje voor je achterlicht.

succes met je zoektocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan