gezocht vrouw met zwarte motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Highlander

MF veteraan
20 jul 2001
2.396
1
Ik ben voor iemand op zoek naar de vrouw die vorig jaar bij een McDonaldsmeeting in Lelystad net een nieuwe zwarte (supersport-)motor had!
(diegene die haar zoekt dacht namelijk dat ik het was, maar ik ben daar nooit geweest)


:P
 
Ik ben voor iemand op zoek naar de vrouw die vorig jaar bij een McDonaldsmeeting in Lelystad net een nieuwe zwarte (supersport-)motor had!
(diegene die haar zoekt dacht namelijk dat ik het was, maar ik ben daar nooit geweest)


:P
je bedoeld dat je vriend niet mag weten dat je stiekem toch op die meeting was i.p.v. naar je moeder. Mooie manier om een smoes te onderbouwen :}
 
je bedoeld dat je vriend niet mag weten dat je stiekem toch op die meeting was i.p.v. naar je moeder. Mooie manier om een smoes te onderbouwen :}

had gekund! hahaha

Maar toen die man zei dat die vrouw zo mooi en statig is, toen wist ik zeker dat ik het niet kon zijn geweest! ;)
 
had gekund! hahaha

Maar toen die man zei dat die vrouw zo mooi en statig is, toen wist ik zeker dat ik het niet kon zijn geweest! ;)
Ik mag dat wel vrouwen met zelfkennis :X





Ik begin tevens met me koffer in te pakken om te gaan verhuizen naar een niet nader te noemen lokatie na deze opmerking :+
 
Ik weet het, ik weet het :) :)

'twas alleen ff zoeken :(

fotootje van de motor:
full


Het is niet echt een supersport maar het was donker en nat zullen we maar zeggen ;)
 
Had dan eerder een foto gepost, dan had ik het meteen geweten!! 8-)

Maar ik weet nog wel dat Bengeltje een nieuwe zwarte CBR had gekocht. :9~
En mooi? Ja dat is ze wel.(zowel de motor als Bengeltje zelf) En aardig ook!!
(maar ook bezet) ;)

Maar ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden wie haar zoekt en waarom... })
 
Laatst bewerkt:
Had dan eerder een foto gepost, dan had ik het meteen geweten!! 8-)

Maar ik weet nog wel dat Bengeltje een nieuwe zwarte CBR had gekocht. :9~
En mooi? Ja dat is ze wel.(zowel de motor als Bengeltje zelf) En aardig ook!!
(maar ook bezet) ;)

Maar ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden wie haar zoekt en waarom... })
Bengeltje is voor zover ik weet niet meer bezet en tijdelijk ook niet meer op MF

[me]drsrob heeft over dat Lelystad heengelezen, anders had hij het ook meteen geweten[/me]
 
Dus jullie denken dat het Bengeltje moet zijn geweest?
Dan kan ik dat doorgeven aan degene haar zocht... (als ze vrijgezel is dan, anders doe ik er natuurlijk niet aan mee O-) )
 
Dus jullie denken dat het Bengeltje moet zijn geweest?
Dan kan ik dat doorgeven aan degene haar zocht... (als ze vrijgezel is dan, anders doe ik er natuurlijk niet aan mee O-) )
Ze heeft zelf een topic geopend, dat ze weer vrijgezel is. Dit om uit te leggen waarom we haar even niet meer op het forum zouden zien. Ze moest op zoek naar eigen woonruimte en een eigen PC.

Haar laatste post dateert van 17 februari, dus ze is nog niet terug, tenzij onder een andere nick. Overigens heeft ze die motor moeten verkopen.

PS. dit staat allemaal op het forum, is dus niet vertrouwelijk.
 
Laatst bewerkt:
dank je wel!
Enne.. diegene die haar zocht: je weet inmiddels meer en ze is nog vrijgezel ook!
Go for it :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan