gezocht wheelieexperts

Op donderdag 06 juni 2002 12:53 schreef EmixodE het volgende:Da's toevallig! Ga regelmatig naar hoky-poky en dan kom ik bij jou door de straat. Kijk altijd even of de ZXR750 er staat. Heb zelf een ZXR400, dus dan let je daar op.... ik woon zelf niet aan de Lipperkerkstraat, maar ik heb mijn motor daar wel staan. Heel eind verderop (paar 100 mtr voorbij de coffeeshops). :]

woon je in de wijk met benninkburg/tusveldburg en kremersmaten dan want dan kom je langs mijn huis als je naar hoky-poky gaat......
 
Iemand nog tips voor wheelie met een ZXR400? Ben la druk aan het oefenen geweest.... in de 1e versnelling, 7000 a 8000 toeren koppeling in, gas erbij, koppeling snel op laten komen... maar meer dan 3 cm komt ie niet de lucht in! ;( Moet je eigenlijk de koppeling laten slippen of in 1 keer loslaten? En hoeveel gas moet je bijgeven? Scheelt een bijna lege tank erg veel... of valt dat wel mee?

Het kan wel met een ZXR400... zie plaatje

Ook met de 25kw versie? :+
 


goed dat deze jongen niet te hoog gaat, want zonder voetje op de achterrem komt dat nooit meer goed als je over balanspunt gaat.
 
ik noch dennis sol gebruiken de rem erbij...ook al zou je over balanspunt heen gaan, gas dicht en hij remt genoeg op de motor om je voorover te trekken...

Ik denk dat Max Biaggi het niet met je eens is, en dit gaat enkel op in zijn 1 en 2. In een hogere versnelling remt de motor niet meer zoveel.

Ook, als je écht ver over balanspunt gaat mag je het zonder rem vergeten.
Ik probeer het van bij het begin aan te leren met de voet op de rem.
 
Komt jouw 600 zonder koppeling van de grond?

Ja met niet al te veel moeite, doordat je van het gas af gaat en er glijk vol op, dan maak je gebruik van je vering om omhoog te komen en t werkt.

Voor m'n gevoel gaat t lekker hoog, maar volgens mij valt t best wel mee.... ik ben niet zo'n held
 
Op donderdag 06 juni 2002 12:53 schreef EmixodE het volgende:Da's toevallig! Ga regelmatig naar hoky-poky en dan kom ik bij jou door de straat. Kijk altijd even of de ZXR750 er staat. Heb zelf een ZXR400, dus dan let je daar op.... ik woon zelf niet aan de Lipperkerkstraat, maar ik heb mijn motor daar wel staan. Heel eind verderop (paar 100 mtr voorbij de coffeeshops). :]

woon je in de wijk met benninkburg/tusveldburg en kremersmaten dan want dan kom je langs mijn huis als je naar hoky-poky gaat......

Ga altijd vanuit de Lipperkerkstraat naar hoky-poky. Aangezien het daar 1-richtingsverkeer is moet ik altijd rechtsaf bij jou de straat in om weer terug in de lipperkerkstraat te kunnen komen.
 
Ga eens een stukkie rijden op een trial-motor, daar trek je moeiteloos wheelies mee. Even de voorvering onder spanning zetten, gewicht naar achter en wat gas erbij. Koppeling is voor salto's niet noodzakelijk.
 
't lukt me ook met me appie dus :P
gewoon veel toeren, terug trappen, ff toeren laten zakken en vol gas, en dan wil die wel (ff) omhoog, niet specatculair maarjah... :9

Suc6
Ciao,
Thijs
 
De meeste lui waar ik mee rijd komen uit Enschede en omgeving en maken vrij veel wheelies; de ene op vermogen en de andere met de koppeling. Misschien kan je wel een keer mee rijden en vragen hoe ze dat doen, meel me maar.(we rijden wel dóór en in Duitsland :} )

Qua snelheid moet dat wel gaan, ik rijd een vergelijkbare brommert.
 
De meeste lui waar ik mee rijd komen uit Enschede en omgeving en maken vrij veel wheelies; de ene op vermogen en de andere met de koppeling. Misschien kan je wel een keer mee rijden en vragen hoe ze dat doen, meel me maar.(we rijden wel dóór en in Duitsland :} )

Qua snelheid moet dat wel gaan, ik rijd een vergelijkbare brommert.

Deutschland rules! Wij rijden ook altijd met een aardige groep (5-8) in Duitsland.... gaan vaak naar de Felsenmuhle (dat molentje) en naar Route67 in Gescher. Vooral in de omgeving Schoppingen-Heek-Metelen is het lekker sturen.
 
Bweeeehhh, ik wil ook in een groepje rijden dat kan sturen en wheelien. Ik heb een maatje met een supermagna en nu moet ik steeds wachten als ik door de bocht ben!! '(
 
my dream is 2 km op me achterwiel...en 30 jaar zonder motorrij brokken...

full


Op vrijdag 07 juni 2002 07:52 schreef wKJ het volgende:in your dreams pal :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan