Gezocht: Yamaha R6 2001 motorblok

ErwinB

Die hard MF'er
24 mei 2007
448
63
Sint-Oedenrode
Facebook
Instagram
Hallo allemaal,

Helaas is ook 1 van de cilinders van mijn R6 uit 2001 gescheurd :(
Bekend probleem bij deze blokken, nogal frustrerend bij net 17.000km op de teller! :(


Maar nu ben ik op zoek naar een goed Yamaha R6 motorblok uit 2001 met zo weinig mogelijk kilometers.

Wie heeft er een liggen?


Privé berichten kán, maar daar heb je minder snel reactie op.


Alvast bedankt!
Erwin
 
Hallo heb nog R6 staan van 2001.
Motor heeft 8700 Km , maar geen inschrijving/kenteken.
Misschien word deze gedemonteerd als ik nog diverse delen los kan verkopen.


Dus bij voldoende interesse word deze misschien gedemonteerd.
Laat maar horen wat het motorblok u waard is
full
 
Laatst bewerkt:
In Belgie kan je schijnbaar zeer simpel met meerdere motoren op zelfde plaat rijden.
Toen deze persoon deze motor wilde inschrijven in Belgie jaartje geleden ,blijkt deze niet te voldoen aan de huidige emmisie normen.
En is dan ook niet meer op kenteken te zetten omdat hij nooit inschijving heeft gehad.

Oja ? Leg me dat eens uit....

Tenzij je bedoelt dat er gereden is met een zo geheten 'garageplaat'. Dat is een wit-groene plaat voor handelszaken. In principe voor testritten en soms ook demo's.
 
Oja ? Leg me dat eens uit....

Tenzij je bedoelt dat er gereden is met een zo geheten 'garageplaat'. Dat is een wit-groene plaat voor handelszaken. In principe voor testritten en soms ook demo's.

Sorry , maar ik reageer enkel op de vraag naar een motorblok van een R6 van 2001.

Sommige mensen moeten hier voor elke letter tekst een discussie aangaan terwijl dat volgens mij niets toevoegd voor degene die de topic start.
 
Daar gaan we weer.
Gaf eerder al eens aan dat elke letter hier schijnbaar onder de loep wordt gelegd.
Alleen ging het er volgens mij om dat iemand en motorblok zocht

De voorvork komt uit een R6 waarmee Werner Deamen in 2001 Europees kampioenschap reed.
Deze voorvork is indertijd speciaal door Olings voor de R6 gebouwd op basis van de originele vork.

Enige wat standaard is zijn de buitenpoten, maar ook deze zijn onderop aangepast met andere stel/dempingschroef om hem wat beter in te kunnen stellen.

Even ter uitleg voor degene die er wel verstand van hebben
 
Daar gaan we weer.
Gaf eerder al eens aan dat elke letter hier schijnbaar onder de loep wordt gelegd.
Alleen ging het er volgens mij om dat iemand en motorblok zocht

De voorvork komt uit een R6 waarmee Werner Deamen in 2001 Europees kampioenschap reed.
Deze voorvork is indertijd speciaal door Olings voor de R6 gebouwd op basis van de originele vork.

Enige wat standaard is zijn de buitenpoten, maar ook deze zijn onderop aangepast met andere stel/dempingschroef om hem wat beter in te kunnen stellen.

Even ter uitleg voor degene die er wel verstand van hebben

Het is Öhlins

En een ander binnenwerk erin is heel wat anders dan een vork. Binnenwerk wordt namelijk bij iedere amateurcircuitrijder op ieder merk en ieder type motor vervangen door wat beters.

Dus pas die advertentie maar lekker aan door daadwerkelijk te omschrijven wat je verkoopt, dan loopt er namelijk ook niemand over te zeiken.
 
Laatst bewerkt:
Hallo heb nog R6 staan van 2001.
Motor heeft 8700 Km , maar geen inschrijving/kenteken.
Misschien word deze gedemonteerd als ik nog diverse delen los kan verkopen.


Dus bij voldoende interesse word deze misschien gedemonteerd.
Laat maar horen wat het motorblok u waard is[afbeelding]

Motor compleet onder voorbehoud verkocht
 
Terug
Bovenaan Onderaan