gezocht: Yamaha thundercat onderdelen

peerke30

Die hard MF'er
23 jun 2007
680
14
Nu ik bezig ben om het blok van mijn thundercat uit elkaar te halen kom ik er achter dat er geen standaard kop- en voetpakking gebruikt is. Heeft iemand toevallig nog pakkingen liggen voor deze motor?

Mocht iemand toevallig nog andere, niet standaard, onderdelen hebben liggen voor een Yamaha Thundercat, laat het maar weten!!!
 
iemand enig idee waar ik deze spullen zou kunnen kopen?
 
iemand enig idee waar ik deze spullen zou kunnen kopen?
Pakkingen kun je gewoon bij de motorzaak halen. Deze bestellen het bij Yammie-NL en dat kan soms even duren..

Welke onderdelen zoek je verder nog? Heb misschien nog wel wat liggen....
 
Kunnen zij ook nog YEC onderdelen bestellen dan voor een Thundercat? Was er eigenlijk vanuit gegaan dat deze niet meer nieuw te verkrijgen waren.
Ben niet specifiek naar een bepaald onderdeel op zoek, gaat er mij meer om dat ik wat reserveonderdelen kan verzamelen voor het geval er wat stuk gaat. Wat ik in ieder geval nog wel kan gebruiken is een in goede staat verkerende kont.
Ook blijkt mijn cilinderkop nogal fors aangepast te zijn en lijkt het me wel handig om wat kleppen op voorraad te hebben liggen. Deze zijn alleen wel groter dan standaard....
 
Een ruim jaar geleden ging dat nog prima!!! :Y
(Heb toen op m'n straatfiets de kop vervangen, en dus een koppakking nodig gehad. Per ongeluk kregen we eerst de voetpakking binnen, dus ik weet zeker dat die in ieder geval alletwee gewoon leverbaar zijn! ;)

Voordeel van de thundercat is ook dat hij vanaf 1996 tot 2007 (amerika, NL tot 2003) ongewijzigd geproduceerd is, dus alle onderdelen zijn hetzelfde gebleven. Zeker doordat hij tot 2007 voor Amerika geproduceerd werd, zal er voorlopig nog wel voldoende te bestellen zijn!

Voor onderdelen kan je een kijkje nemen op www.thundercat.nl, daar wordt ook regelmatig e.e.a. aangeboden. Er staat ook een volledige (opknap-)racekuip te koop (van "kneeslider").

Succes! En wie weet tot ziens op de baan! ;) Altijd leuk een mede TC-racer... :Y
 
alleen zit daar geen echte racekont bij. Meer een soort afdekkap voor originele zadel ;)

Wel een tweede set wielen , eventueel met goede schijven ;)
 
haha, ja klopt wij hadden er namelijk over de mail al een keer contact over gehad _O-
naar aanleiding van je advertentie op thundercat.nl, dus dat gaat niet passen.
Heb net contact gehad met de dealer, originele onderdelen bestellen is geen probleem, dunnere pakkingen wordt wel een probleem.
Denk dat ik beter wat van de kop af kan laten halen, ipv een zoektocht naar de juiste pakkingen. Kan ik in het vervolg ook gewoon standaard pakkingen gebruiken, dat maakt de zoektoch in ieder geval een heel stuk simpeler.

In ieder geval bedankt voor de moeite
 
Terug
Bovenaan Onderaan