Gezocht: Yoshi of andere pijp voor gsx-r 750 k5

***Franky***

MF'er
13 okt 2006
39
0
Groningen
Ben op zoek naar een korte pijp voor een gsx-r 750 k5. Mag ook een lange zijn zodat ik hem zelf kan inkorten tot 35cm. Dus als iemand nog een oude pijp heeft liggen..........
 
Ben zelf ook opzoek naar iets anders. heb er momenteel een two brothers demper onder zitten, die hoeft niet ingekort te worden komt zo al een super zwaar geluid uit. niet te vergelijken hahah.
Als ik dus wat anders tegen kom komt hij dus vrij.
 
hey Franky,

Ik heb hier nog een korte yoshi tri-oval carbon liggen voor een k5 ( wel van een 1000 ) ik weet niet of dat past maar ik kan eventueel wel de maten voor je opmeten.

laat maar weten of je interesse hebt!

groeten Do
 
Volgens mij past dat niet. Natuurlijk is alles pas te maken maar ik denk dat hij een demper met een 4-bouts aansluiting zoekt.
 
Ben op zoek naar een korte pijp voor een gsx-r 750 k5. Mag ook een lange zijn zodat ik hem zelf kan inkorten tot 35cm. Dus als iemand nog een oude pijp heeft liggen..........

Wat is je budget? Heb liggen wat jij zoekt, maar weet nog niet of ik hem zelf inkort en hou of dat ik hem weg doe.
 
Mijn budget hangt af van het merk en type pijp. Ga geen 300 euro uitgeven aan een pijp die ik doormidden ga zagen...
 
Hey,
Ik heb nog wel een Leovince Evo 2 uitlaat liggen. Maakt een mooie sound, wel geschikt om in te korten denk ik.

Hier een afbeelding.
http://www.leovinceusa.co...zuki_gsx-r1000_7037TC.jpg

Voor meer info stuur me een PM of email g.port@chello.nl

Vraagprijs € 175,00

You've got mail
 
Mijn budget hangt af van het merk en type pijp. Ga geen 300 euro uitgeven aan een pijp die ik doormidden ga zagen...

Het is een japanse yoshimura tri-oval (met e-keur). Titanium uitvoering. Heeft wel schade (zat bij mijn full system), maar wilde hem zelf in gaan korten. Alleen heb ik nu een full system (slip-on) dus past hij er niet meer op.
 
Het is een japanse yoshimura tri-oval (met e-keur). Titanium uitvoering. Heeft wel schade (zat bij mijn full system), maar wilde hem zelf in gaan korten. Alleen heb ik nu een full system (slip-on) dus past hij er niet meer op.


Heb je er een foto van?
 
Het is een japanse yoshimura tri-oval (met e-keur). Titanium uitvoering. Heeft wel schade (zat bij mijn full system), maar wilde hem zelf in gaan korten. Alleen heb ik nu een full system (slip-on) dus past hij er niet meer op.

Klinkt goed! Foto/prijs???
 
Terug
Bovenaan Onderaan