Gezocht: zeskant dop 24mm of multi 17/19/22/24mm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pilz

MF veteraan
22 dec 2013
1.515
510
Soest
Ik ben op zoek naar zoiets:

z108263.jpg


Mag ook alleen een zeskant 24 zijn.

Is er iemand die zoiets in de aanbieding heeft?
 
Koppelmoer van de juiste sleutelsteek kopen. Die kant je iets uit laten steken en een steeksleutel op zetten.
 
Hmm een paar goede tips, Thanks.

Nog even afwachten of iemand nog zoiets als op het plaatje heeft liggen en die niet meer nodig heeft, anders heb ik nu een paar goede alternatieven. :t
 
Als je een dop 24 hebt liggen, dan heb ik nog wel een stukje 6 kant staal liggen waar ik een stukje af kan zagen.

Voorwiel gsxr demonteren? Ik liep tegen hetzelfde aan :) voorvork gs500 hetzelfde verhaal.

Stuur me maar een pb voor verder contact.
 
dikke fiets; ja.

paar tientjes voor stukje knap gereedschap omdat je zelf je wiel wil kunnen verwijderen; te duur..


:')
 
Als je een dop 24 hebt liggen, dan heb ik nog wel een stukje 6 kant staal liggen waar ik een stukje af kan zagen.

Voorwiel gsxr demonteren? Ik liep tegen hetzelfde aan :) voorvork gs500 hetzelfde verhaal.

Stuur me maar een pb voor verder contact.

Het is idd voor het voorwiel van mijn gsxr. Ik heb inmiddels al wel een oplossing, n.a.v. de tip van RockyK. Op mijn werk bleken ze koppelmoeren in de juiste maat (M16 = 24mm diameter) te hebben. Thanks anyway voor je aanbod! Zal een slotje voor dit topic aanvragen *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan