Gezocht :Zwarte (SIDI) motor laarzen mt 43/44

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beat Nutz

Die hard MF'er
7 jan 2008
303
0
Zwolle (Overijssel)
ik ben op zoek naar mooie zwarte motor laarzen maat 44/45. Ik heb er max 50 euro voor over.Heeft iemand nog een mooi paar te koop? laat het me dan aub weten!
Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
ikzelf heb maat 44 (afhankelijk van de schoen) dus ik denk dat 47 wel iets te groot is, maar heb je misschien een foto en wat meer info? mail me maar aub.
 
Laatst bewerkt:
heeft niemand een mooi paar laarsjes te koop?
ja 50 eurie...sidi vertebra system
maat 47 (schoen 46)

moet ze nog wel even schoonmaken. ;)

enige wat beschadigd is is de Toe-slider van de rechterlaars, kan zo besteld worden via SIDI dealer ;)
20pxxr5.jpg

24lpjph.jpg
 
Laatst bewerkt:
okay klinkt goed! Hoe lastig zijn die Toe-sliders te vervangen en te bestelen? en wat kost me dat ongeveer? (Ik ben nu nog aan het lessen voor de motor, dus heb er weinig tot geen verstand van, vandaar die vragen)
Mail me anders: jannevanwouwe at Gmail punt com
 
je kan beter gewoon 50 bijleggen en op de motorbeurs ee deal proberen te sluiten.

Als je een nieuw rijbewijs haalt wil je toch ook nieuwe kleding.

toe sliders halen is kwestie van bij de sidi dealer langs gaan of even de importeur bellen (Jopa als ik het goed zeg)
 
Ik heb al mijn eigen pak gekocht en mijn eigen helm etc, en ook kwaliteit spullen, geen goedkoop les materiaal, vandaar dat ik ook graag mijn eigen laarzen wil hebben. Mijn pak is zwart met zilvere reflecterende strepen erop en mijn helm is mat zwart, vandaar dat ik ook graag zwarte laarzen zou willen hebben. Ik zal inderdaad eens de motorbeurs aflopen en kijken of ik iets leuks kan vinden.
 
Nog steeds geen leuk setje laarzen gevonden, dus nogmaals hier maar even vragen... heeft niemand een leuk setje laarzen liggen voor me? Mijn maat is 44/45.
 
Ik heb nog een paar Sidi motor laarzen, maat 46. Mijn schoenmaat is normaalrond 44/45.
Ze zijn wel gebruikt en dat is ook te zien. Maar ik zal ze voor je poetsen als je intresse hebt. Dan zullen ze er nog best netjes uitzien. Ze zijn van het type Strada Raw.
Over de prijs worden we het wel eens!

Mijn email adres: madgijs at hotmail punt com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan