Gezochte motorkledij

Racing_R6

Rookie
12 jul 2019
5
0
Ik ben opzoek naar een 1-delig motorpak van Revit, Alpinestars of Dainese. ik heb zelf een maat 54 bij revit dus gebruik dat als referentie.
Ook ben ik opzoek naar een Shoei x spirit 3 helm maatje M.

Ik ben zelf 1M80 en weeg 82.5Kg en woon in Antwerpen Belgie, maar kan me best wel verplaatsen.

Heb je wat liggen dan hoor ik het graag!

Mvg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een nieuw 1-delig pak van MJK in maat 50................maar de maatvoering zegt niet zoveel.
Bij het ene pak heb ik 48 en bij het andere kom ik soms net in een 50.

Zet je lengte en gewicht er bij...........en welke plaats/regio je woont, da's makkelijker.
 
Ik heb een nieuw 1-delig pak van MJK in maat 50................maar de maatvoering zegt niet zoveel.
Bij het ene pak heb ik 48 en bij het andere kom ik soms net in een 50.

Zet je lengte en gewicht er bij...........en welke plaats/regio je woont, da's makkelijker.
Hey thx voor de tips, heb de tekst even aangepast, denk je dat jouw pak mij zou passen ? laat maar weten!
 
Ik ben 1.78 en 70kg en het nieuwe MJK pak zit mij iets te ruim...............en aangezien die nieuw is, zal die zich ook nog moeten "zetten"
Ligt een beetje aan je bouw, maar passen is de enigste mogelijkheid......jou lengte gaat wel passen, het is een beetje waar je gewicht zit. ;)
Je moet dan wel naar Zutphen (in de buurt van Apeldoorn/Arnhem)

Mail me anders maar op: solex100 apeding hetemeel punt kom


 
Ik ben 1.78 en 70kg en het nieuwe MJK pak zit mij iets te ruim...............en aangezien die nieuw is, zal die zich ook nog moeten "zetten"
Ligt een beetje aan je bouw, maar passen is de enigste mogelijkheid......jou lengte gaat wel passen, het is een beetje waar je gewicht zit. ;)
Je moet dan wel naar Zutphen (in de buurt van Apeldoorn/Arnhem)

Mail me anders maar op: solex100 apeding hetemeel punt kom


Hahah heb je een mailtje gestuurd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan