Gezonde adviezen ivm Corona-virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

PetervM

MF'er
11 feb 2020
245
678
Swifterbant - Ventilatorland
Deze adviezen kreeg ik vandaag
76E91410-2831-4489-BBA8-DD50A792750B.jpeg
 
Bij tanken moet je extra nadenken. Die pistolen vind ik normaal al te vettig om vast te pakken.
 
Bij tanken moet je extra nadenken. Die pistolen vind ik normaal al te vettig om vast te pakken.
Dat is eigenlijk wel een goeie, helemaal niet over nagedacht maar dat is natuurlijk een mooie plek om over te dragen. Vraag me wel af hoe goed zo'n virus getijdt tussen de diesel, benzine en dampen die daarbij horen. Desalniettemin even over nadenken :)
 
Waarom moeten mensen met elektrische voertuigen dat altijd even aangeven terwijl het onderwerp daar totaal niet om vraagt :?

:+
Dat heb ik ook altijd met vegetariërs.

"Gisteren had ik een worstje van soja en brandnetelaftreksel, en zo fijn gekruid.....Echt zo lekker, dan hoef je geen vlees meer te eten..."

Ik zeg toch ook niet:
gisteren heb ik gehakt in de vorm van een wortel gerold, met wat curry voor de kleur, en zo hier en daar een streepje bacon voor de structuur, en het was echt zo lekker, dan hoef je echt geen wortel meer te eten.....
 
Ik pak altijd al handschoentjes die dingen zijn net zo goor als deurklinken en wc brillen.
totaal niet aan gedacht (twee keer bij pomp geweest vandaag, voor zowel koekblik als GSX), maar blijven die bacterien wel leven, zo in de elementen? :/
had mn motorhandschoenen gebruikt bij t vulpistool... als daar nu corona op zit... B|
 
totaal niet aan gedacht (twee keer bij pomp geweest vandaag, voor zowel koekblik als GSX), maar blijven die bacterien wel leven, zo in de elementen? :/
had mn motorhandschoenen gebruikt bij t vulpistool... als daar nu corona op zit... B|
Het is een virus. Belangrijkste verschil is dat een virus zich in de buitenlucht niet vermenigvuldigt, maar daar een host voor nodig heeft. Hoe lang het virus overleeft zonder host is nog niet helemaal bekend, ze gaan uit van enkele uren tot enkele dagen, afhankelijk van de omstandigheden. Bij hogere temperatuur is het eerder kapot.
 
Je gezonde verstand gebruiken, dat is wat je moet doen. Niet als een kip zonder kop anderen volgen. Daar los je het probleem niet mee op.
 
Je gezonde verstand gebruiken, dat is wat je moet doen. Niet als een kip zonder kop anderen volgen. Daar los je het probleem niet mee op.

Precies dit.

Mensen zijn kudde dieren, dat zie je wel aan al die debielen die de supermarkten leegtrekken.

De (social) media wakkeren het vuurtje nog even lekker aan en wat je krijgt is 1 grote chaos die absoluut nergens voor nodig is.
 
Wat ik totaal niet begrijp is dat gehamster op wc-papier?

Een panepidemie breekt uit, je zit in je schuilkelder met je gezin, niks te vreten en naar buiten mag je niet...maar gelukkig hoef je je geen zorgen te maken om 'het laatste velletje'...

Wát een idioterie...🤣
 
Wat ik totaal niet begrijp is dat gehamster op wc-papier?

Een panepidemie breekt uit, je zit in je schuilkelder met je gezin, niks te vreten en naar buiten mag je niet...maar gelukkig hoef je je geen zorgen te maken om 'het laatste velletje'...

Wát een idioterie...🤣
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan