Ghost Rider in > Rotterdam-Amsterdam

:^

Zeker weten dat er vervolgens weer een of andere politicus opstaat om motorrijden maar helemaal te verbieden.

als 1 buitenlander crimineel is, betekent het toch niet dat ze allemaal gelijk criminelen zijn? (ik kan het fout hebben hoor O-) }) :o ;) )

dit is het zelfde.. dus die politicus kan/mag/gaat zoiets niet zeggen.
 
Bij de 0-300 in 9.1 tijd heb ik zo mijn bedenkingen..

Ik heb een filmpje van een standaard Honda 1100XX Blackbird die zit vanuit stilstand in 10sec op de 200km/h zit... Aangezien de busa een veel groter koppel heeft zou het best eens kunnen kloppen, denk ik zo :?
 
Ik zit te wachten op krantenknipsels. Of zouden de lokale kranten aldaar niets hebben meegekregen omdat ze aan het posten zijn op benzinestations en bij beruchte MF-ers voor de deur?
 
Alsof een politicus zich daar druk om maakt, of het wel of niet mag worden gedaan (dat over een kam scheren). Motorrijden is en blijft nu eenmaal in de verdomhoek in NL en acties door mensen als Ghostrider is koren op de molenvoor die mensen, die dat soort acties aangrijpen als argument om motorrijden te verbieden.
 
flikker op man droplul!


Gek he? ... volgens mij leven hier verschillende mensen in verschillende werelden. Ik baseer mij hier uitsluitend op de info welke ik hier in dit topic gelezen heb, èn een filmpje van Ghost-rider wat ik in een ànder topic over hem gezien heb, maar ik kan mij niet voorstellen dat mensen die gewoon in Nederland wonen anno 2004 ook maar zo iets als waardering op kunnen brengen voor deze gek

Ik heb nog steeds de hoop dat het hele fenomeen door een paar artistieke mensen met fotoshop of zo in elkaar is gezet met een hoop trucage ....
 
flikker op man droplul!

Kom op zeg, rustig aan. Hoewel ik het erg cool vind om die filmpjes te zien en zo, kan ik me best vinden in de mening van Hewi. Dat jij dat niet kan is nog geen reden om te schelden, toch? Ik kan er overigens best waardering voor opbrengen, maar tegelijkertijd vind ik het volkomen gestoord wat die vent uitvreet!
 
LOL!

ik ben het wel eens met CatchDude, filmpies zijn idd cool, maar het is ook wel bezopen wat ie doet hoor. Alhoewel ik dat stukkie dat ie op zn zwarte trapfietsje zat echt wel mega humor vond, en dat was nog veilig ook!

Wat nu alleen niet moet gebeuren is dat mensen dit soort gedrag gaan ´naapen´

en al doen ze dat wel.. PICS!! ;) hehe, geintje :P
 
flikker op man droplul!

Pcies, zo kennen we Rico weer!!

Ik vraag mij overigens wel af hoe zo'n gast ongezien in Nederland kan verblijven zonder herkend te worden. Waar zou ie verblijven? Van waaruit vertrekt ie etc.?

Ik vind het cool, mysterieus, gevaarlijk en maf tegelijk. Zelf zou ik het zo nooit doen O-)

;)
 
En toch.....zonder pardon van de weg halen en zijn rijbewijs afnemen.

Tuurlijk zijn er MF-idioten die het geweldig vinden wat hij doet. Dit zijn natuurlijk ook die MF-ers die wanneer zij in hun koekblik zitten het geweldig vinden wanneer zij links en rechts door auto's met associale snelheden worden ingehaald. "Woah,......kicken" "Geweldige autobestuurders".
 
ik denk dat ze die motor gewoon verplaatsen in een trailer.. valt minder op he..

overigens, was dat terreur alarm van laatst hier nou wel voor nodig? :o ;)

hehe.. 8-)
 
En toch.....zonder pardon van de weg halen en zijn rijbewijs afnemen.

Tuurlijk zijn er MF-idioten die het geweldig vinden wat hij doet. Dit zijn natuurlijk ook die MF-ers die wanneer zij in hun koekblik zitten het geweldig vinden wanneer zij links en rechts door auto's met associale snelheden worden ingehaald. "Woah,......kicken" "Geweldige autobestuurders".

Probleem is meer dat er mensen zijn die zich hier nul, nul voorstelling van kunnen maken. Als je goed kijkt dan kan je zien dat ie weet waar ie mee bezig is. Dat komt niet ZOMAAR. Zoals wij stervelingen ook geen voorstelling kunnen maken wat het is om een F1 te besturen. Daarvoor moet je het GEDAAN hebben. En neem van mij aan, dat ALLES wat je doet na verloop van tijd en tweede natuur wordt.

Zijn F1 per definitie volslagen idioten omdat ze 350 km/h rijden?

Ok, er valt wat voor te zeggen dat e.e.a. op de openbare weg gebeurd, maar hij doet het ook niet in de spits :+ maar om 9.00 uur, als brave moraalridders van de weg zijn en slapen :P

Dan MAG het van mij :X

:j
 
Overigens worden er meer medeweggebruikers door moraalridders en bejaarden doodgereden dan door jagende Ghostriders B|

Zo nu jij weer... ;)

:z :Z
 
Probleem is meer dat er mensen zijn die zich hier nul, nul voorstelling van kunnen maken. Als je goed kijkt dan kan je zien dat ie weet waar ie mee bezig is. Dat komt niet ZOMAAR. Zoals wij stervelingen ook geen voorstelling kunnen maken wat het is om een F1 te besturen. Daarvoor moet je het GEDAAN hebben. En neem van mij aan, dat ALLES wat je doet na verloop van tijd en tweede natuur wordt.

Zijn F1 per definitie volslagen idioten omdat ze 350 km/h rijden?

Ok, er valt wat voor te zeggen dat e.e.a. op de openbare weg gebeurd, maar hij doet het ook niet in de spits :+ maar om 9.00 uur, als brave moraalridders van de weg zijn en slapen :P

Dan MAG het van mij :X

:j

Oeps ... even iets over het hoofd gezien. Ik bied je bij deze dan ook mijn excuses aan voor mijn eerdere berichtjes; ik was helemaal vergeten dat er in Nederland geen ongelukken mogen gebeuren tussen 20.00 en 07.00 uur. Ik zal volgende keer eerst nog een keer nadenken voor ik iets post. Sorry ... *D
 
dat motorblok zal ook wel niet goedkoop zijn. de materialen zijn duur en zeldzaam (er zijn niet veel mensen die een 500pk sterke motorfiets willen hebben) en het opbouwen/tunen van zo'n motorblok is echt vakwerk dat ook maar weinig mensen verstaan en ook dat is loeiduur. gok er maar op dat het tunen van dat blok meer kost dan een nieuwe gixxer1000 of hayabusa.
nope valt op zich best wel mee. kijk ff op www.mc-xpress.com en daar vind jee kit voor een busa, 7200 euro voor 425 pk aan het a-wiel. is toch niet duur? ook een filmpie staat erop tot hoever ze een blok kunnen puschen. geloof 1300 pk tot ie plf zei. GEWELDIG!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan