Ghost Rider is terug!!!

Was de echte ghostwriter niet jaren geleden overleden na een ongeluk?
 
Nee dat was Turbo rider maar de twee worden heel vaak door elkaar gehaald.


Turbo rider is een Duitser wordt ook vaak Ghost rider genoemt en ik dacht dat deze eerder was dan wie we nu Ghost rider noemen.

Hier een filmp(je) van Turbo Rider.

Ghost rider is een Zweed.
En is de gene die nu terug is.

Hier een oud filmpje van Ghost rider.

En hier een filmpje die over de dood van turbo rider praat. Hij is in het Duits maar het valt wel een beetje te volgen met wat doorspoelen en kijken.

 
Laatst bewerkt:
Ik vond het vroeger erg gaaf.

Nu denk ik... wat een verrekte monghol.

Ik word oud en saai denk ik.
 
Ik vond het vroeger erg gaaf.

Nu denk ik... wat een verrekte monghol.

Ik word oud en saai denk ik.


Ach ik vind het best wat hij allemaal doet, maar als hij zich doodrijd dat hoop ik alleen dat hij niemand meeneemt in zijn gekozen dood.
 
Heerlijk laagvliegen. :]
Dat filmpje van Rotterdam naar Amsterdam in 20 minuten (via Utrecht), zal ik ook nooit vergeten.

Deel 1:
Deel 2:

Jammer dat de beeldkwaliteit toen zo matig was, vergeleken met nu.
 
Natuurlijk lokt zoiets discussie uit en het is geen groot geheim dat sommige motorfietsen heel erg veel snelheid kunnen bereiken. Maar ga dat dan lekker op het circuit doen en breng anderen niet in gevaar.

Iedereen die dagelijks voor zijn werk langs de weg ziet, heeft nare dingen meegemaakt die meet een beetje goede wil hadden kunnen worden voorkomen.

Want is het niet zo dat zodra je op een motor of in een auto stapt, dat je dan een verantwoording draagt, ook voor mensen die net als jij graag weer gezond thuis willen komen?
 
@Han: Toch heb ik liever iemand die geconcentreerd snoeihard rijdt, dan al die appers, Pokemon zoekers en andere idioten die zonder zich van hun omgeving bewust te zijn over de aardkloot manoeuvreren. Die vind ik dan weer veel gevaarlijker!
 
Dat zal echt de ghostrider niet zijn :N

Lijkt me vrij apart dat er op de website namelijk helemaal niks van te vinden is, dit zal wel weer de zoveelste wanna be zijn...
:^ alsof de echte Ghostrider geen aandachtshoer is... :')


Doet het best de knap die gast van het filmpje maar geen Ghostrider :N
 
@Han: Toch heb ik liever iemand die geconcentreerd snoeihard rijdt, dan al die appers, Pokemon zoekers en andere idioten die zonder zich van hun omgeving bewust te zijn over de aardkloot manoeuvreren. Die vind ik dan weer veel gevaarlijker!

Hoe kun je gecontroleerd hard rijden op een weg met meer gebruikers?
Als er plotseling een auto naar links komt valt er weinig meer te controleren, behalve dan of het lijk compleet de kist in gaat.
 
Ghost Rider of niet. Stop met deze fittie en kom volgende week naar de meeting :+
full
 
Hoe kun je gecontroleerd hard rijden op een weg met meer gebruikers?
Als er plotseling een auto naar links komt valt er weinig meer te controleren, behalve dan of het lijk compleet de kist in gaat.

Nou ik vind het wel een interessante stelling. Je kunt je aan de snelheid houden met je telefoon op het stuur en de radio op tien. Verkeer dat plotseling wat doet kan net zo gevaarlijk zijn. Bijvoorbeeld hard remmen in langzaamrijdend file verkeer, een paar auto's erachter vliegen ze op elkaar..met een beetje pech aangestampt door een vrachtwagen.

Of je rijd veel te hard en bent maximaal geconcentreerd. Op een voertuig dat doorgaans zeker een vierde weegt van de wat bescheidenere auto's. Het grootste risico is doorgaans voor hun zelf.
 
Laatst bewerkt:
Hoe kun je gecontroleerd hard rijden op een weg met meer gebruikers?
Als er plotseling een auto naar links komt valt er weinig meer te controleren, behalve dan of het lijk compleet de kist in gaat.

Dat valt wel mee, ben het dan ook met Spiritus eens. ( ja sorry Sphyrnidus, dit lees is vaak als ik jouw gebruikersnaam lees ;) )
Op een motor is een kleine ontsnappingsruimte genoeg.
Daarnaast kijken mensen die zulke snelheden behalen anders naar het verkeer.
Ze weten precies op welk moment ze ergens uit zullen komen, puur vanwege het feit dat deze zeer kleine groep zich bewust is van het aantal afgelegde meters per seconde.

Iemand die dit nadoet terwijl er niet wordt gerekend in meters per seconde rijdt zich inderdaad al gauw op een hoop, puur vanwege het feit dat je op basis van km/h minder goed kunt inschatten waar je op welk moment bent, en dus ook niet wat je dan zult moeten doen als die ander....
 
Ik heb alleen medelijden met de hulpverleners die m een x ergens vanaf moeten schrapen
 
Terug
Bovenaan Onderaan