Ghost Rider is terug!!!

Kan Xtine de beste man mooi nog van wat wijsheid voorzien! *O*

Helaas niet, niemand weet wie de man is.
Haar verhaal klopte echter wel voor 100%. zowel Zweden als Duitsland kennen dankzij hun infrastructuur en medeweggebruikers een ander verkeersbeeld.
Alleen in zulke gebieden kun je toepassen wat zij zei...

Bij die snelheden ( 300/350 )ligt er dan een tapijt voor je met heel langzaam schuivende bloembakken.
 
Niks aan de hand mensen, iedereen in de autos waren ingehuurd en wisten wat er ging gebeuren. :+


_O- _O- _O- _O-

*O* Jerry Jerry Jerry *O*

Geweldig topic :+
Van de snelweg naar een vuurpeleton met openslaande deuren in meters per seconde uit gerekend, dat dan weer wel.
En verder lekker met zijn allen :]
 
Laatst bewerkt:
Alleen in zulke gebieden kun je toepassen wat zij zei...

Als je genoeg kilometers hebt gemaakt en er enig gevoel voor hebt, kun je overal goed inschatten wat weggebruikers gaan doen. Ik denk dat je onbewust allerlei signalen oppikt uit het verkeer waardoor je soms hard tussen de files doorrijdt, en een andere keer tijdig afremt voor een auto die pas nadat je bent afgeremd plotseling voor je langs gaat.
 
Maar is de GhostRider nou dood of niet ??
Nee, en als je hem live wil zien dan moet je naar Elvington komen voor de world wheelie competition.

Hij gaat nu eindelijk echt zijn bike verloten (we zullen zien...) en proberen de kilometer een keer te halen. Beide is hem namelijk nog nooit gelukt. Ik vind het een eikel, niet om hoe hij rijdt maar gewoon om hoe hij is.

-Lootjes verkopen zodat je de turbo busa kan winnen en deze loting dan nooit houden maar wel het geld in de zak steken.
-Voordringen in de rij van de wheelie wedstrijd
-Onwaarheden verspreiden en mensen opstoken
-Agressief reageren als je hem naar de loting vraagt
-En zo kan ik nog wel even doorgaan...
 
Waarom ? Hij bezorgt miljoenen mensen een paar uur afleiding. De ene helft geniet van z'n video's en de andere helft moraalridder erover. Rossi houdt ook van hard rijden, moet die ook in therapie ? En ik ik ben een week geleden nog met 200+ over de Autobahn gegaan, ben ik nu ook rijp voor therapie ?

En jij rijdt elke vakantie te hard ook maar therapie. _O-

Er zijn best plekken op de Deutsche Autobahn waar je zonder extreme risico's te nemen 200+ kan rijden, heb ik zelf ook weleens gedaan (1 x). Maar dan was het wel een lege Autobahn, zowel vóór als achter me.

Iemand die 300+ in een tunnel tussen véél langzamer verkeer rijdt, kan ik niet anders zien als suicidaal. Die gun ik therapie. Vooral ook omdat hij bij een ongeval (dat er vroeger of later zeker een keer voor hem komt) mogelijk ook anderen meesleept in zijn ellende.
Is dat moraalridder zijn? Hou nou toch gauw op!
 
Laatst bewerkt:
Als je genoeg kilometers hebt gemaakt en er enig gevoel voor hebt, kun je overal goed inschatten wat weggebruikers gaan doen. Ik denk dat je onbewust allerlei signalen oppikt uit het verkeer waardoor je soms hard tussen de files doorrijdt, en een andere keer tijdig afremt voor een auto die pas nadat je bent afgeremd plotseling voor je langs gaat.

Ben ik met je eens, en zo hard als die Mike gaat is best hard.
Heb er wel heel erg hard om zitten lachen hoe hij het doet, tuut tut tuuut, hatatatatatata motor laten razen en zelf zou ik het iets rustiger doen.
Vind het wel mooi dat hij het zo durft.
 
Ben ik met je eens, en zo hard als die Mike gaat is best hard.
Heb er wel heel erg hard om zitten lachen hoe hij het doet, tuut tut tuuut, hatatatatatata motor laten razen en zelf zou ik het iets rustiger doen.
Vind het wel mooi dat hij het zo durft.

En zou dergelijk asociaal rijgedrag geen verkeersagressie kunnen opwekken? Laat staan aan de basis kunnen liggen van een ongeval?
 
Nee, en als je hem live wil zien dan moet je naar Elvington komen voor de world wheelie competition.

Hij gaat nu eindelijk echt zijn bike verloten (we zullen zien...) en proberen de kilometer een keer te halen. Beide is hem namelijk nog nooit gelukt. Ik vind het een eikel, niet om hoe hij rijdt maar gewoon om hoe hij is.

-Lootjes verkopen zodat je de turbo busa kan winnen en deze loting dan nooit houden maar wel het geld in de zak steken.
-Voordringen in de rij van de wheelie wedstrijd
-Onwaarheden verspreiden en mensen opstoken
-Agressief reageren als je hem naar de loting vraagt
-En zo kan ik nog wel even doorgaan...
Mij te ver,Elvington.wacht wel op de dvd.
 
En zou dergelijk asociaal rijgedrag geen verkeersagressie kunnen opwekken? Laat staan aan de basis kunnen liggen van een ongeval?

Daar in Brazilië niet...
Hier wel en ik denk dat jij één van hen gaat zijn, die zich onnoemelijk druk gaat maken!
Mij boeit het in ieder geval niet, tenzij iemand me raakt mgoed, dan is er altijd nog een vluchtstrook om even overheen te blazen en zo iemand verderop staande te houden als ie niet stopt.
 
Even een korte uitleg waarvan ik denk dat ze wel mondiaal geldt:
http://www.encyclo.nl/begrip/asociaal
Zelfs in Brazilië...

Echt druk maak ik mij er niet over. Ik probeer me echter nog steeds voor te stellen wat er zou gebeuren als er iemand per ongeluk zijn deur opent of van baanvak wisselt, eventueel met een bestelbus.
 
Echt druk maak ik mij er niet over. Ik probeer me echter nog steeds voor te stellen wat er zou gebeuren als er iemand per ongeluk zijn deur opent of van baanvak wisselt, eventueel met een bestelbus.

Brazilianen maken zich daar niet druk over, die hebben hele andere zorgen aan hun hoofd dan een motorrijder die hard tussen de file doorklapt mgoed, als er een portier opengaat ligt Mike 100 meter verder en is ie dood.
Met een bestelbus heeft de Franse wannabee Ghostrider al kennis gemaakt op de Periferique, die was ook op slag dood en de deurtjes van de bestelbus konden voortaan ook naar binnen open.

 
Laatst bewerkt:
Ik snap dat gezeur over te hard rijden niet, er is al jaren een groot gebrek aan donor organen en nu wil iedereen voorkomen dat een van de voornaamste groepen van leveranciers voorzichtig gaat rijden. ;(
 
Ik rij net wat minder hard bij het filteren hoor.

Gelukkig!

Ik snap dat gezeur over te hard rijden niet, er is al jaren een groot gebrek aan donor organen en nu wil iedereen voorkomen dat een van de voornaamste groepen van leveranciers voorzichtig gaat rijden. ;(

Heeft met de fenomenale snelheid te maken denk ik, vaak zijn organen dan ook niet meer bruikbaar ik bedoel; aan een gecrusht hart, een verbrijzelde nier of een ingeklapte long heeft een ander natuurlijk ook niks.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig!Heeft met de fenomenale snelheid te maken denk ik, vaak zijn organen dan ook niet meer bruikbaar ik bedoel; aan een gecrusht hart, een verbrijzelde nier of een ingeklapte long heeft een ander natuurlijk ook niks.


Jij wil hiermee dus eigenlijk zeggen, dat we ons voorzichtig met gematigde snelheid moeten doodrijden :?
 
Stoere taal, maar leg mij eens uit, wat het nut is van het afpakken van het rijbewijs bij ghostrider. En in principe is elke motorrijder egoïstisch, want in plaats van een motor had het geld ook besteed kunnen worden aan een voertuig, dat meerdere passagiers mee kan nemen.
Dan zijn automobilisten een stuk egoistischer. Die kopen een voertuig waar 4 of meer passagiers mee kunnen om er vervolgens allemaal in hun eentje mee in de file te gaan staan. :+
 
Dan zijn automobilisten een stuk egoistischer. Die kopen een voertuig waar 4 of meer passagiers mee kunnen om er vervolgens allemaal in hun eentje mee in de file te gaan staan. :+

Zit ook weer wat in, ter compensatie zit in mijn bestelblik meestal meer dan 500 kg aan nuttige lading.
 
Als je donor bent wel, ben ik niet dus ik hoef me daar niet aan te houden O-)


Ben ik blij, dat ik me ook nooit heb aangemeld. Vrouwlief weet wel wat ze met mijn organen aanmoet. Ze zijn beschikbaar, tenzij ik sneuvel door medische missers. Is er na een crash wat over, hebben ze geluk, zijn ze verpulverd, heb ik geluk, want waarschijnlijk op slag dood. :+
 
Ben ik blij, dat ik me ook nooit heb aangemeld. Vrouwlief weet wel wat ze met mijn organen aanmoet. Ze zijn beschikbaar, tenzij ik sneuvel door medische missers. Is er na een crash wat over, hebben ze geluk, zijn ze verpulverd, heb ik geluk, want waarschijnlijk op slag dood. :+

Maakt niets uit hoor, alle beetjes zijn welkom O-)
we recyclen je wel..
 
Terug
Bovenaan Onderaan