Ghostrider 4 komt eraan

Status
Niet open voor verdere reacties.

JorisK

MF veteraan
16 jan 2005
6.009
676
Bergen op Zoom
Hello to you all and welcome to our NEW website.

There will be some more changes on the website day by day until wendsday next week when we will release the new trailer for GR4, pics of all new bikes and much much more...

Best regards,
Team GR.

Ik was benieuwd wat voor motors ze gebruikt hebben maar helaas:

Due to the secrecy of the cover for the new film that will be
released next wednesday, this sections will be empty until then.

Nog even en dan kunnen we ons weer vermaken / kapot ergeren, maar net wat je wilt *O*

Bron: http://www.ghostridermovie.net/
 
Laatst bewerkt:
Nou ja, nog even... Dat wordt eind oktober/begin november op z'n vroegst. Toch nog 2 maandjes wachten of het nou weer een saaie snelwegfilm is geworden of dat er misschien nog wat vernieuwing in zit.
 
Nou ja, nog even... Dat wordt eind oktober/begin november op z'n vroegst. Toch nog 2 maandjes wachten of het nou weer een saaie snelwegfilm is geworden of dat er misschien nog wat vernieuwing in zit.



ze gaan zicht steeds meer richten op fun dingen... wordt dus weer lachen *O*
 
Jij mag van mij wegblijven :+ Vind de ghostriderfilms super. Spectaculaire films, adrenaline blijft komen als je kijkt. Verheug me op deel 4.
Nou... spectaculair zeg... meer van hetzelfde?
Doe mij dan maar de films van de jongens van Fast Bikes :Y
 
Nou... spectaculair zeg... meer van hetzelfde?
Doe mij dan maar de films van de jongens van Fast Bikes :Y

Met Fast Bikes is ook niets mis mee, maar heb geen idee waar die dvd's gekocht kan worden.

En meer van hetzelfde zal het niet worden aangezien hij ook meedoet aan de cannonball bikerun 8-)
 
Vind het wel grappig om te zien, maar na 5 min heb ik er vaak genoeg van en ga ik zelf sturen.
 
Weet iemand hoe de cannonbal bike run is gegaan, ik kan t onderwerp niet vinden met zoeken!
 
"There was a family situation which made the Cannonball rally impossible for us and SWT Racing.

Team GR."



Dus hij heeft niet meegedaan ....
 
Sjit ik dacht dat het ging over de strip Ghostrider die straks in de bioscoop komt met nicolas cage
 
Ik hoop inderdaad dat er veel sneeuwscooter- en minibike fun e.d. inzit, want na deel 1 heb ik het met de snelweg-runs ook wel gehad.

...effe is leuk, maarruh... :Z
 
over 'speciale voertuigen' weet ik niks, maar wel(ten minste het is gezegt):

Turbo hayabusa, 500pk, ongeveer 15 minuten(dus niet die lullige 3 minuten)
gsxr 1000 (klein beetje getuned)
en nog een gsxr 1000 (ook een klein beetje getuned)
en nog een gsxr 1000 ( ongeveer 285 pk)

ook heeft hij 'upsalla run' 3 gedaan, schijnt de sneller dan ooit te zijn ;)
en hij is iig weer op de 'green hell' geweest(schijnt ook erg snel te zijn
geweest, weet alleen niet of hij het gefilmd heb ;) )
 
ik snap niet dat er zoveel jaloerze reacties op GR zijn
ik kan het wel een beetje bergijpen dat het bijna onmogelijk is om zo te rijden dat je er jaloers van word maar ja
gohst rider is SUPPER VET en niet anders
mij mag tie wel een paar lesjes geven
deze vend verdiend respect

groetten :] :Y :Y :Y
 
Laat ik toevallig vann8/vanmorge :+ alle 3 de delen hebben gezien. Het enige wat mij boeit is btw dat gekloot met de politie en met de speeltjes. Echt zo'n afstand afleggen binne zoveel min is ff leuk maar val verder in slaap :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan