Ghostrider 4 komt eraan

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik snap niet dat er zoveel jaloerze reacties op GR zijn
ik kan het wel een beetje bergijpen dat het bijna onmogelijk is om zo te rijden dat je er jaloers van word maar ja
gohst rider is SUPPER VET en niet anders
mij mag tie wel een paar lesjes geven
deze vend verdiend respect

groetten :] :Y :Y :Y
Dat jij 'm aanbidt wil nog niet zeggen dat iedereen dat moet doen. 'Onmogelijk om zo te rijden' is het niet, je moet gewoon lef hebben en geluk hebben, heeft veel minder met rijkunsten te maken.
 
Dat jij 'm aanbidt wil nog niet zeggen dat iedereen dat moet doen. 'Onmogelijk om zo te rijden' is het niet, je moet gewoon lef hebben en geluk hebben, heeft veel minder met rijkunsten te maken.

hmmm.... ben ik het niet helemaal mee eens, lef heeft tie zker en een dossis geluk ook wel. Maar geluk raakt op :P Als het echt alleen op geluk aan komt moet deze kerel wel 10 engeltjes op zijn schouder hebben zitten. Ik denk toch dat de persoon achter GR ook een aardige reputatie heeft. En misschien laat hij in zijn film nog wel een keer zien dat hij echt de kunst van het rijden wel verstaat :P
 
Zojuist de trailer zitten kijken van Ghostrider 4 genaamd GHOSTRIDER GOES UNDERCOVER. Hij gaat hierin doen als hij bij de politie zit, en zit motorrijders achterna.

Belooft wel wat.

gegroet
 
Zojuist de trailer zitten kijken van Ghostrider 4 genaamd GHOSTRIDER GOES UNDERCOVER. Hij gaat hierin doen als hij bij de politie zit, en zit motorrijders achterna.

Belooft wel wat.
:^
Die dvd wil ik hebben.... })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan