ghostrider 5 back to basics

Misschien moeten we een actie beginnen: "HELP RICARDO GOED ABN LEZEN EN SCHRIJVEN"

Of type minder snel.

Of lees voordat je posten drukt.

Of type het eerst in Word en doe de spellings controle.

Of vraag of je moeder het nakijkt voordat je post.

Of lees het zelf is hard op.

Wist je dat er een * EDIT * knop bestaat



:+

ps of je heb je naam verkeerd geschreven of je naam klopte niet in 1 van je post.
 
Het is gewoon een betaalde motorrijder/stuntman en een professioneel film team.
Allemaal films zijn gewoon in scene gezet en met medewerking van de politie (vergunning dus)
Het moet "echt" lijken en dat doet het ook heel goed, maar het is allemaal in gestudeerd.

_O- _O- _O-

Zeg me nu direct waar ik zo'n vergunning "Rotterdam - Amsterdam voluit knalluh" kan krijgen!!

Sorry agent, ik heb een vergunning. U hebt mazzel dat m'n "licence to kill" net expired is, anders had je kop van je romp geschoten omdat je me in de weg reed!

[me]BlaaT0001 cancelled al zijn vakanties en zet zijn vakantiebudget opzij voor die vergunning![/me]
 
_O- _O- _O-

Zeg me nu direct waar ik zo'n vergunning "Rotterdam - Amsterdam voluit knalluh" kan krijgen!!

Sorry agent, ik heb een vergunning. U hebt mazzel dat m'n "licence to kill" net expired is, anders had je kop van je romp geschoten omdat je me in de weg reed!

[me]BlaaT0001 cancelled al zijn vakanties en zet zijn vakantiebudget opzij voor die vergunning![/me]
:^

of vergunning Periferique *O* Rondjes parijs knallen..
 
Misschien moeten we een actie beginnen: "HELP RICARDO GOED ABN AAN LEZEN EN SCHRIJVEN"

Of type minder snel.

Of lees voordat je pPosten drukt.

Of type het eerst in Word en doe de spellings controle spellingcontrole.

Of vraag of je moeder het nakijkt voordat je post.

Of lees het zelf is eens hard op.

Wist je dat er een * EDIT * knop bestaat



:+

ps PS of je heb hebt je naam verkeerd geschreven of je naam klopte niet in 1 van je post posts.


"Practise what you preach" zeggen ze hier dan toch?

:+
 
Misschien moeten we een actie beginnen: "HELP RICARDO GOED ABN LEZEN EN SCHRIJVEN"

Of type minder snel.

Of lees voordat je posten drukt.

Of type het eerst in Word en doe de spellings controle.

Of vraag of je moeder het nakijkt voordat je post.

Of lees het zelf is hard op.

Wist je dat er een * EDIT * knop bestaat



:+

ps of je heb je naam verkeerd geschreven of je naam klopte niet in 1 van je post.

Ach misschien is hij beter in engels, dan heeft hij hier misschien nog wat aan
Klik

OT: Laat maar komen dat nieuwe deel
 
Kom op man... lees je post eens na voordat je op de knop drukt!
Ik erger me kapot aan je erbarmelijk taalgebruik. Zo erg zelfs dat het onderwerp waar het uiteindelijk om draait volledig naar de achtergrond verdreven wordt! |( |( |(

Hoe oud ben je eigenlijk? M'n nichtjes van 9 en 10 jaar oud hebben tien keer betere zinsconstructies.


:^


t is inderdaad niet te geloven.. '(
 
Leuk hoor...
Na 1 keer was het wel duidelijk volgens mij.
Na 2 keer was het nog wel grappig.
Na 3 keer is het niet meer leuk.

Die jongen durft hier straks niet eens meer te posten omdat hij bang is voor dit soort commentaar.

Nu weer over Ghostrider en vergunningen voor 300 km/u over de snelweg! *O*
 
as je nie goed ken spelle hep je ook wijnig kans op je rijbemotorweis te hale

Ik bedoel dus:
Als een volleerd 6-jarig-kind-acteur bent, ben je in ieder geval erg goed.

Volmaakte d/dt zinsconstructies en perfecte interpunctie verwacht niemand van je (hoop ik) maar een klein beetje moeite doen om punten, comma's, hoofdletters en andere lastige dingetjes te gebruiken maakt het:

A. Voor iedereen makkelijker te lezen.
B. Voor jezelf makkelijker, dan wordt je misschien serieus genomen.

Ik heb echt het idee dat er een 10 jarig joch achter de PC zit die droomt van motor rijden. Niet erg ofzo, maar dan heb ik al beslist dat ik je posts niet lees.

Samenvatting: AAAHHH! :( Grow up!

Ontopic: is dat zwarte pak van die GR niet enorm warm met volle zon erop? :X Neem dan een wit pak, lijk je nog een beetje op een spook ook nog *O*
 
as je nie goed ken spelle hep je ook wijnig kans op je rijbemotorweis te hale

Ik bedoel dus:
Als een volleerd 6-jarig-kind-acteur bent, ben je in ieder geval erg goed.

Volmaakte d/dt zinsconstructies en perfecte interpunctie verwacht niemand van je (hoop ik) maar een klein beetje moeite doen om punten, comma's, hoofdletters en andere lastige dingetjes te gebruiken maakt het:

A. Voor iedereen makkelijker te lezen.
B. Voor jezelf makkelijker, dan wordt je misschien serieus genomen.

Ik heb echt het idee dat er een 10 jarig joch achter de PC zit die droomt van motor rijden. Niet erg ofzo, maar dan heb ik al beslist dat ik je posts niet lees.

Samenvatting: AAAHHH! :( Grow up!

Ontopic: is dat zwarte pak van die GR niet enorm warm met volle zon erop? :X Neem dan een wit pak, lijk je nog een beetje op een spook ook nog *O*

Dat doet Baksteen als hij weer terug is, witte helm, witte motor, witte jas :+
 
Sehr geehrte Damen und Herren,

vielen Dank, Sie bestellen die DVD "Ghost Rider 5".


Leider müssen wir Ihnen heute mitteilen, dass laut des Herstellers dieser Artikel auf unbestimmte Zeit nicht lieferbar sein wird. Wir gehen jedoch von einer Belieferung innerhalb der nächsten acht Wochen aus.


Entschuldigen Sie bitte die Lieferverzögerung.
Vielen Dank für Ihr Verständnis!

Zit er ook op te wachten maar word elke keer weer uitgesteld.
Maar weer ff 8 weken wachten :?
 
Laatst bewerkt:
Sehr geehrte Damen und Herren,

vielen Dank, Sie bestellen die DVD "Ghost Rider 5".


Leider müssen wir Ihnen heute mitteilen, dass laut des Herstellers dieser Artikel auf unbestimmte Zeit nicht lieferbar sein wird. Wir gehen jedoch von einer Belieferung innerhalb der nächsten acht Wochen aus.


Entschuldigen Sie bitte die Lieferverzögerung.
Vielen Dank für Ihr Verständnis!

Zit er ook op te wachten maar word elke keer weer uitgesteld.
Maar weer ff 8 weken wachten :?
Gaat idd wel er lang duren -O-
 
Ik de ronde over das nordsleife wel eens aanschouwen :Y

Die is al wel te vinden op internet, stelt niet zo heel veel voor :W Hard rijden kan elke idioot maar bochten van die gast lijken op de bochten van elke andere knuppel die een beetje kan motorrijden :Z
 
Ik de ronde over das nordsleife wel eens aanschouwen :Y


Ik kwam hem daar een paar jaar geleden nog tegen, tijdens de opnames van die dvd.
Gelijk een paar foto's gemaakt natuurlijk 8-)


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan