Ghostrider 5..

Tenenkaas

Die hard MF'er
28 jan 2004
384
0
Zeist
Need to tell all of you people out there in the world that I/we are realy happy to see you back on the forum, its make us all in Team GR to work harder then ever to make GR5 the film you will remember!!

We are now looking after great film clips of motorcycle riding etc from around the world to put in GR5 as bonus material!!

We will pay you 30€ for each minute we are using in GR5 - and the person who send us the best film clip will get a Ghost Rider leather suit from us!!

So go and grab your camera, make some great video clips which you think will fit in GR5 and send them to us a.s.a.p!!

Please send the material on a DV tape together with your name and address!!

Team GR
Box 4287
S-102 66 Stockholm
Sweden

Ghost Rider...

Ps! We are also looking after film clips of stunt teams around the world which we will put in GR5!! Ds!

hehehehe *O*
 
Hmmm tijd dat we ff zieke filmpjes gaan maken dus...
Ik monteer vanavond mijn camera en ik ga hem ff proberen na te doen!
Eerst ff langs het politiebureau een burnoutje trekken hehehe *O* *O* *O* :Y
 
Dat is natuurlijk iets nieuws van de politie he, dan hebben ze je naam, adres en alles erbij + een bandje met bewijsmateriaal :+
 
Koos met een hamer bewerken, burnout op zijn neus. Geheid dat je er een aantal minuten inkomt :? .


Sorry hoor, maar dit vind ik echt te ver gaan.
Zelf behoorlijk wat centen verdienen aan de DVD, maar er verder geen fluit aan doen. Dus de anderen het vuile werk + risico's laten nemen/doen.
 
Koos met een hamer bewerken, burnout op zijn neus. Geheid dat je er een aantal minuten inkomt :? .


Sorry hoor, maar dit vind ik echt te ver gaan.
Zelf behoorlijk wat centen verdienen aan de DVD, maar er verder geen fluit aan doen. Dus de anderen het vuile werk + risico's laten nemen/doen.

Ik geloof dat hij er zelf meer dan genoeg aan doet en zelf nog altijd de meeste risico's neemt.
 
En je krijgt er nog geen minuut aan film in dus reken er maar op dat je niet veel krijgt. En als deel 5 net zo kud is als deel 4 is het zonde van je moeite.
 
Zit niet te zeiken over dat hij geen risico's neemt en er vandoor gaat met het geld! Als je goed leest gaat het om BONUS MATERIAAL. Dat betekend gewoon veel vette korte stukjes film van zieke dingen van mensen over de hele wereld.
Das juist leuk als bonus materiaal toch!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan