Ghostrider gespot in NL !!

24 jan 2004
246
0
Swifterbant
Afgelopen donderdag was ik aan het werk, dat betekent dat ik op de vrachtwagen rij, en ik rij op de A6 net voorbij restaurant Haje, (halverwege Lelystad-Almere), word ik ingehaald door een personenauto met een gangetje van ongeveer 120 km/h. tot zover niks speciaals. Maar op het moment dat deze auto ter hoogte van mijn cabine is, kijk ik in mijn spiegel en zie ik een motor heel snel dichterbij komen. En voor ik het besef ging hij tussen mij en de personenauto door met een snelheid van boven de 200 km/u!!!! Ik weet van het bestaan van de Ghostrider, dus ik heb alles goed in me opgenomen. Het was een zwarte Suzuki, tenminste, gezien aan het achterlicht met al die led's en hijzelf was ook helemaal in het zwart. er zat wel een kenteken achterop, een gele plaat met linksboven iets blauws. ik heb niet kunnen ziet wat voor kenteken het was, kan dus b.v. ook een deens kenteken zijn geweest. (is volgens mij ook geel) of een engelse. Ik ben van mening dat zo'n mongool maar snel tegen een boom moet rijden, want als er iets mis gaat en je neemt iemand anders mee, is het leed niet te overzien. Let wel, ik mag graag ook wel eens hard rijden maar niet op deze manier. mijn vraag is: Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt, en was dit de echte Ghostrider? hij had in ieder geval geen MF sticker, dus dat valt tegen.........
 
Tssss, gaat dan ook gewoon aan de kant als ik er aan kom B|
Al dat langzame gedoe })

:P
 
ik heb niet kunnen ziet wat voor kenteken het was, kan dus b.v. ook een deens kenteken zijn geweest

Ghostrider rijdt (doorgaans) niet met kenteken.

En als hij zich doodrijdt hopelijk dan achter op jou kamion en niet dwars door m'n clio.
 
Het was een zwarte Suzuki...er zat wel een kenteken achterop, een gele plaat met linksboven iets blauws...is volgens mij ook geel. Ik ben van mening dat zo'n mongool maar snel tegen een boom moet rijden.

mijn vraag is: Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt, en was dit de echte Ghostrider? hij had in ieder geval geen MF sticker, dus dat valt tegen.........

Misschien hadden ze deze al zwart gespoten? Suzuki GSXR750 ML-40-NP Gestolen!
 
Deze :?

Ghostrider1.jpg
 
Ik reedt daar ook, in een blauwe oplegger van avis auto verhuur ik werdt ook in gehaalt door de desbetreffende motor :) Ik kon de lol er wel van in zien aangezien ik ook wel rare streken heb })
Maar de motor was volgens mij zo'n zwart grijse r1 :?
En er zat een kenteken op dus het was ghostrider zeker niet :X
Maar inderdaad ik dacht ook dat ik een blauwe stickert er op heb zien zitten 8-)
Alleen ging dat iets te snel omdat ik met 200 + ingehaalt werdt toen ik een andere vrachtwagen aan het in halen was :P En nee dat was niet met twee km verschil maar met 30 voor degene die weer gaan zeuren over die vrachtwagens :+
 
Volgens mij had die voorkennis.

Hij reed er net voor de trajectcontrole.


Baksteen in knightrider outfit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan