Ghostrider gespot op de RAI 2004

gorter

Die hard MF'er
27 mei 2003
364
0
leiden
beste mf'ers,

was gisteren op de rai en heb daar een stand van de ghostrider gezien. Er stonden zijn twee motoren. Denk niet dat hij er zelf ook was, er stomden wel 2 brute gasten bij, dus ik kon de motoren niet aanraken :( :( . Wil even de foto's met jullie delen.

Kon het niet laten een fotootje bij te plakken met mijn toekomstigen fiets" over 10 jaar misschien" ha ha :+ :+

Ride On :] :] :]

full
.
full
.
full
.
full
.
full
.
full
.
 
Ghostrider was gisteren wel aanwezig op de RAI. Ik heb nog ff een handje met hem geschud.
 
Laatst bewerkt:
Off topic:

Gorter,
28 jaar en nog steeds student :?

onder het motto: leuke dingen moet je zolang mogelijk doen !!!!
 
Off topic:

Gorter,
28 jaar en nog steeds student :?

onder het motto: leuke dingen moet je zolang mogelijk doen !!!!


he Mark,

ben bijna afgestuurd maar inderdaad probeer zoalng mogelijk niet te werken ha ha ha
 
beste mf'ers,

was gisteren op de rai en heb daar een stand van de ghostrider gezien. Er stonden zijn twee motoren. Denk niet dat hij er zelf ook was, er stomden wel 2 brute gasten bij, dus ik kon de motoren niet aanraken :( :( . Wil even de foto's met jullie delen.

Kon het niet laten een fotootje bij te plakken met mijn toekomstigen fiets" over 10 jaar misschien" ha ha :+ :+

Ride On :] :] :]


(Afbeelding).
(Afbeelding).
(Afbeelding).
(Afbeelding).
(Afbeelding).
(Afbeelding).

Ben je gaan karten met je motorjack aan of gaan motorrijden met je kartschoenen nog aan?











:+
 
ik heb ook nog ff met hem staan ouwehoeren.. en maar blijven volhouden dat tie ghostrider niet is :X ik heb hem zelf op de nordschleife in dat aape pakkie gezien :+
toen ik het zei; zei tie dat tie de set up gereed moest maken ofzoiets.. yeah right ;)

gewoon superheftig man die 2 machientjes 8-) alleen jammer dat die GSXR1000 naar een of andere knoppert uit Letland gaat die hem heeft gewonnen met de pre orders |( ... ze hebben daar nog geen eens een gef stuk snelweg daaro |(
 
Ben net terug van de Motorrai en heb hem ook gezien. Hij startte ook een paar keer zijn Busa wat een mooi geluid man :}

Zal morgen wel een filmpje daarvan posten ;)
 
heeft ie zeker eerst nieuwe bandjes laten plaatsen voor hij naar de rai ging |(

Hij had er nieuwe banden onder ja, en waarom zullen de Baksteentjes een woordje met hem willen wisselen? Wie kan bewijzen dat hij de GR is? Ik kan ook zo'n fiets kopen en er als een gek mee rondrijden en dan krijgt hij de schuld zeker ;)
 
ook nog ff met de ghostrider zitte prate weet gewoon bijna zeker dat het die vent was zonder sikkie want ze zijn alle 2 kaal :+

aangezien zijn verhalen wat die verteelde

wel aardige gozer ik zeg ken je nog een keer die hayabusa starten hij zegt nee als de tent dicht gaat doe ik het weer

dus ik daar weer ff wachten even later hij naar motor lopen hij naar mij kijken wachten dat ik me camara aanhad hij ja knikke ding starten

och wat een geluid gewoon voel je wel ff in je oren 2 keer dat ding gehoord daar

kwamen die gaste van bmw eraan lope hij zegge ja that is the real bike and the real soundd

de real bike ben ik het niet mee eens ;)
maar dat geluid wel 8-)

hopelijk staat die in utrecht weer *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D
 
beste mf'ers,

was gisteren op de rai en heb daar een stand van de ghostrider gezien. Er stonden zijn twee motoren. Denk niet dat hij er zelf ook was, er stomden wel 2 brute gasten bij, dus ik kon de motoren niet aanraken :( :( . Wil even de foto's met jullie delen.

Zo bruut waren ze niet hoor :+

foto013.jpg
 
Op één van de eerste foto's van dit topic is een remklauw + remschijf te zien. Volgens mij pakt de klauw maar +/- 65% van de schijf :? Da's toch ook niet echt top lijkt me?

Wel erg mooie spulletjes allemaal zeg... Ik ga het morgen eens bekijken ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan