Ghostrider III teaser

Zie toch weinig mensen een wheely doen met 240 :)

Weet zo niet welk deel dat was.. maar zeker vermakelijk om te zien
 
Ghostrider is een uitstekende motorrijder, iedere leek ziet dit.
Als mensen gaan verkondigen: pfff ,dat kan ik ook, alleen maar rechtdoor rijden, daar is toch niets aan...
Hahaha, ghostrider is voor mijn part een held, een idiote held maar 't is een held.
En die schijthuizen die niet voorruit te branden zijn moeten niet zeggen dat
ze het beter kunnen, wat dat kunnen ze niet.
Ik zou't nie durven en kunnen, maar ga nie ga verkondigen da't iedereen het wel kan.

GR lapt alles aan zijn laars en heeft schijt aan de wet, en dat spreekt mij en
andere wel aan.

Maar k zou er ook geen 35 euro voor zijn film geven want die rechte stukken zijn
idd wel wat saai
 
Ghostrider is een uitstekende motorrijder, iedere leek ziet dit.
Als mensen gaan verkondigen: pfff ,dat kan ik ook, alleen maar rechtdoor rijden, daar is toch niets aan...
Hahaha, ghostrider is voor mijn part een held, een idiote held maar 't is een held.
En die schijthuizen die niet voorruit te branden zijn moeten niet zeggen dat
ze het beter kunnen, wat dat kunnen ze niet.
Ik zou't nie durven en kunnen, maar ga nie ga verkondigen da't iedereen het wel kan.

GR lapt alles aan zijn laars en heeft schijt aan de wet, en dat spreekt mij en
andere wel aan.

Maar k zou er ook geen 35 euro voor zijn film geven want die rechte stukken zijn
idd wel wat saai


Dat doen gasten die motoren jatten ook...maar op 1 of andere manier heb ik het idee dat je dat niet zo aanspreekt. Dus dat kan de reden niet zijn dat ie zoveel aanhangers heeft.

En tuurlijk een heleboel mensen kunnen het niet omdat die een instinct hebben wat betreft zelfbehoud en zullen te krampachtig gaan rijden en ergens tegenop klappen.

Het is een kwestie van tijd, maar hij zal ergens tegen op klappen, en ik hoop voor hem dat ie dat dan overleeft en dat ie wijzer wordt, anders redt ie zijn pensioengerechtigde leeftijd niet.
 
sja, ik houd van variatie.. ik vind het geweldig om hem te zien spelen met z'n busa, en met dat fietsje, af en toe een burn-out, maar telkens die scenes van 20 minuten lang op die snelweg worden echt saai.. tuurlijk is het wel even spannend, maar het is telkens meer van hetzelfde, vooral op de snelweg.
 
is net zoals getaway in stockholm; paar leuke stukjes dan een 'rit' van 15 minuten en die rit 5x achter elkaar maar dan iedere keer een ander camerastandpunt |( zo kan ik ook een uur film vol krijgen :P

aardig voor 1x te zien, geef liever 35 euro aan wat kuis en onderhoud dingen voor mn motor :)
 
Beetje rare teaser met alleen zon recht stuk. Ik heb GR1 en GR2 gezien. Die rechte stuk zijn echt wel het saaist, maar die stukjes dat ie mensen opnaait zijn geweldig. In GR1 "taunting the law" en bij de motor meeting bij "brostugan" en de hayabusa ride 2 in GR2 zijn zo komisch en geweldig om naar te kijken vind ik.

Als GR3 weer zulke stukjes bevat wil ik em echt wel zien.

Lijkt me inderdaad ERG sterk dat die teller niet gemanipuleerd is. Als je het verschil met sommige bestelbussen zite die hij met 270 inhaalt :X tenzij de bestelbus ook 220 rijd, vind ik het aannemelijk.

Ik weet niet of ik het goed heb, maar als ie met 240km/u een auto voorbij gaat die 120 km/u rijdt, dan ziet het beeld er toch hetzelfde uit als je met 80 km/u voorbij iemand gaat die 40 km/u rijdt. En daar denk je toch ook niet, wow wat flits ik er voorbij?

Of heb ik het nou helemaal mis?
 
Laatst bewerkt:
Beetje rare teaser met alleen zon recht stuk. Ik heb GR1 en GR2 gezien. Die rechte stuk zijn echt wel het saaist, maar die stukjes dat ie mensen opnaait zijn geweldig. In GR1 "taunting the law" en bij de motor meeting bij "brostugan" en de hayabusa ride 2 in GR2 zijn zo komisch en geweldig om naar te kijken vind ik.

Als GR3 weer zulke stukjes bevat wil ik em echt wel zien.Ik weet niet of ik het goed heb, maar als ie met 240km/u een auto voorbij gaat die 120 km/u rijdt, dan ziet het beeld er toch hetzelfde uit als je met 80 km/u voorbij iemand gaat die 40 km/u rijdt. En daar denk je toch ook niet, wow wat flits ik er voorbij?

Of heb ik het nou helemaal mis?

Volgens mij wel, want bij je eerste voorbeeld zit er 120 km/u tussen, en bij je tweede voorbeeld zit er 40 km/u tussen. en dat verschil zie je wel degelijk.
 
Op zondag 29 augustus 2004 12:14 schreef Punicajack het volgende:

Ik weet niet of ik het goed heb, maar als ie met 240km/u een auto voorbij gaat die 120 km/u rijdt, dan ziet het beeld er toch hetzelfde uit als je met 80 km/u voorbij iemand gaat die 40 km/u rijdt. En daar denk je toch ook niet, wow wat flits ik er voorbij?

Of heb ik het nou helemaal mis?
[/quote]

Ja ... dat heb je helemaal mis .... ;)

Ik vind trouwens dat z'n teller vaak beneden de 200 komt ... kan hij op die stukken niet sneller ? ... :?
 
Ik weet niet of ik het goed heb, maar als ie met 240km/u een auto voorbij gaat die 120 km/u rijdt, dan ziet het beeld er toch hetzelfde uit als je met 80 km/u voorbij iemand gaat die 40 km/u rijdt. En daar denk je toch ook niet, wow wat flits ik er voorbij?

Of heb ik het nou helemaal mis?

volgens mij heb je het helemaal mis ja :+

als hij met 240 iemand inhaalt die 120 rijdt is het snelheidsverschil 120km/h
als jij met 80 iemand inhaalt die 40 rijdt is het snelheidsverschil 40km/h

wat hij doet is hetzelfde als dat jij met 120km/h een stilstaand object passeert.

Heb het filmpje net nog een keer gekeken, en wat is er nu precies zo knap aan?

Zijn niet bepaald knee-downs wat hij doet, nergens zie je hem een knap bochtje maken.
tja. kneedowns maken kan ik ook, zo langs auto's knallen durf ik gewoonweg niet. en ik zou denk ik ook niet vergenoeg vooruit kunnen anticiperen (volgens mij kijkt hij niet naar de auto voor hem, maar 4 auto's verder)

kijk. ik vind dat raggen over de snelweg ook saai (ok. het was de eerste keer gaaf om te zien) maar alle andere dingen die hij in de films doet vind ik erg leuk. stuntrijden op de snelweg, de turbo-busa's, de politie uitlachen, het BMX-fietsje, de sneeuwscooter, etc..

tja. ik vind hem geen held, vind het niet verstandig, maar vind het wel vermakelijk om te kijken.

edit. hewi en flagg. wat posten jullie snel :(
 
Vind deze motor maar dom klinken vergeleken bij zn vorige.Hij schakeld nu ook steeds vreemd terug (tinus tussengas :? )

Verder is het maar een Teaser heh , geen trailer.Dus gewoon stukje geknipt uit de film.
Ik heb em niet eens afgekeken want ik vind dit soort dingen ook niet zo boeiend om te zien , dat deed ik in deel 1 en 2 ook al.
Tis gewoon te langgerekt.Die politieouwehoer dingen enzo zijn daarintegen wel weer tof.
 
Ooit al eens 299 op een teller van een Gix 1000 gehad? no fucking way dat je je dan nog tussen twee vrachtwagens doorwurmt, en het verschil met de andere auto's is volgens mij dan veel groter.

Hell, ik herkende zelfs die Politie AX niet toen ik 290 op teller had :X


:^

Toen ik mijn gsxr1000 had leek die 299 op teller ook veel harder dan op gr teller..

Volgens mij is gearing iets aangepast.. op de teller is dan 299 maar in echt rijd je dan 250/275 weet niet hoeveel die heeft veranderd..
 
ben um al aan het downloaden, en kan bijna niet wachten..........maar ik mag er dus niet teveel van verwachten gezien de reacties. :( :( :(

Dit soort beelden zien wij liever in een programma als blik op de weg waar een plietsie motor/auto achter een sportieve rijder aangaat *D *D *D
 
Het blijft mijn idool.

Hebben jullie deel 1 en 2 wel gezien? Dit is een teaser, n'est pas? Dus deel 3 zal nog wel meer grappige.gevaarlijke stunts.activiteiten hebben.

Zoals op een kleine BMX in de ghostrider outfit naast een motorjuut gaan staan.
Een snowmobile zo snel maken dat die andere motoren er uit rijdt.
Deel 1 en 2 was hij aardig aan het stunten, wheelies en acrobatiek waren er genoeg.
En laten we de Busa turbo niet vergeten.

Ik vind dat de meeste van jullie een grote mond hebben, maar volgens mij hebben die mensen de motor nu al in de winterstalling staan.

Baby's :+
 
Laatst bewerkt:
Nah, ik heb ook wel eens 270 gereden, maar is echt wel sneller dan ie hier laat zien. Alles is nog goed te zien. Als ie zo hard rijdt, dan krijg ie echt veel meer tunnelvisie. Nu kan je de omgeving nog aardig bekijken.

Dus volgens mij overdrijft die teller een beetje errug...
 
Het blijft mijn idool.

Hebben jullie deel 1 en 2 wel gezien? Dit is een teaser, n'est pas? Dus deel 3 zal nog wel meer grappige.gevaarlijke stunts.activiteiten hebben.

Zoals op een kleine BMX in de ghostrider outfit naast een motorjuut gaan staan.
Een snowmobile zo snel maken dat die andere motoren er uit rijdt.
Deel 1 en 2 was hij aardig aan het stunten, wheelies en acrobatiek waren er genoeg.
En laten we de Busa turbo niet vergeten.

Ik vind dat de meeste van jullie een grote mond hebben, maar volgens mij hebben die mensen de motor nu al in de winterstalling staan.

Baby's :+

Heb geen winterstalling, heb zelfs geen auto meer. :)

Maar GR begint een beetje op een commercieel SBS6 programma te lijken. Het commentaar en de achtergrondmuziek moeten de spanning erin houden.
 
Nah, ik heb ook wel eens 270 gereden, maar is echt wel sneller dan ie hier laat zien. Alles is nog goed te zien. Als ie zo hard rijdt, dan krijg ie echt veel meer tunnelvisie. Nu kan je de omgeving nog aardig bekijken.

Dus volgens mij overdrijft die teller een beetje errug...

Tunnelvisie? Is dat een optie voor de camera? JE hersenen registreren de snelheid en je gevoel. De camera maakt geen tunnelvisie. |(

Sok!

Heb geen winterstalling, heb zelfs geen auto meer. :)

Maar GR begint een beetje op een commercieel SBS6 programma te lijken. Het commentaar en de achtergrondmuziek moeten de spanning erin houden.

Dus je bent gefrustreerd? En misschien een tikkeltje jaloers? Muziek en achtergrond commentaar zijn voor de dommen. Een 'echte' voelt wat de Ghostrider meemaakt op zijn bike.

[me]Speedy_J blijft het opnemen voor zijn idool
[/me]


:}
 
Laatst bewerkt:
Denk toch dat ie in het verleden meer voor de fun reed en nu het geld heeft geroken...

Het ziet er nu allemaal een beetje geforceerd uit,onder het mom van ik moet weer even laten zien....

Tja blijft leuk om te zien mits hij niet teveel in herhaling gaat vallen.
Mij benieuwen of deel 4 er ook komt als de verkoopcijfers van 3 tegenvallen...

O-)
 
begin trouwens meer en meer te twijfelen over de realiteit, hij gaat tegen 270 vrachtwagens voorbij, en ik vind het snelheidsvrschil nu niet zó erg groot :X :?

Je moet ook eens kijken naar de afstand tussen de koekblikken en de verlichtingspalen. Meestal staan die dingen 50 meter van elkaar. Op sommige stukken rijden er 3 a 4 koekblikken op die afstand... Lijken mij echte waaghalzen, moesten ze daar 120 per uur rijden met slechts 20 a 30 meter tussen...

Ik moet zeggen, ik heb GR al knappere dingen zien doen dan deze teaser... Moest een teaser niet juist spectaculair zijn?
 
Denk toch dat ie in het verleden meer voor de fun reed en nu het geld heeft geroken...

Het ziet er nu allemaal een beetje geforceerd uit,onder het mom van ik moet weer even laten zien....

Tja blijft leuk om te zien mits hij niet teveel in herhaling gaat vallen.
Mij benieuwen of deel 4 er ook komt als de verkoopcijfers van 3 tegenvallen...

O-)

gozer is miljonair...en niet door zn GR filmpjes. Oeh...hij koopt een motor van weet ik veel hoeveel duizenden euro's en hij gaat er nog winst mee maken ook zeker?
Geld ruiken vind ik een lameass argument.

En idd..het ziet er sloom uit op dat filmpje en ik vind er ook geen drol aan.
GR1 vond ik leuker, 2 nog niet gezien en als dit moet teasen...teast ie fout.
 
Die snelheid klopt inderdaad wel. Camera's geven altijd een heel ander beeld weer dan de werkelijkheid. Net zoals mensen dikker lijken op de camera, of langer of korter. Soms is dit wel zo en soms niet, ligt er maar net aan hoe er precies is gefilmd. Welke camera stand en dergelijke.

Als iemand eigen filmpjes heeft gemaakt, kijk dus niet naar die van jezelf maar een ander en probeer daar maar is te kijken hoe snel de persoon in kwestie gaat.

Als je het zelf hebt gereden weet je ook daadwerkelijk hoe snel het was gegaan en van een ander niet.

Vertekend beel dus..
 
Terug
Bovenaan Onderaan