Ghostrider III teaser

-Troy-

MF veteraan
17 aug 2004
1.812
0
Nederland
Voor de liefhebbers vers van de pers:

DE LINK:

http://gr6.ibk.se/gr3/teaser_gr_3.mpg

DE BIKE:

r1000carbon_1.jpg


r1000carbon_2.jpg


DE SPECS:

ENGINE:
988cc
Port & Gas Flow Cylinder Head
Factory cylinderhead gasket
Suzuki GSX-R600 K1 valve springs
Yoshimura stage 2 cams with slotted cam Sprockets
Yoshimura tri-oval full race system
Factory fuel injection system
Power comander PC3R
Nicko G-pack
Factory kit gearbox
NRC engine covers
power, 191hp on the back wheel

BODY WORK:
Carbon fuel tank
Carbon Frameguards
Carbon Rear Hugger - Vented
Carbon Heelplates
Carbon Exhaust Hanger
Carbon chainguard
EVO Undertray
Carbon fairing
Carbon race Seat
Crash mushroms on the frame & front wheel

CHASSI:
Fully race prepared front forks by Wilbers
Race reardamper, Wilbers
Öhlins stearing damper
NBM hydraulic steel brake lines in front and rear.
Harris footrest kit with adjustable footpeg position.
Race brake pads in front and rear
ISR mastercylinder/front brake
ISR clutch lever
ISR brake discs in front and rear
Harris clip-on
ISR dual full floating 300mm discs in front
ISR 220mm disc in rear

PERFORMANCE:
195 mph+



-Troy-
 
Laatst bewerkt:
Weer dezelfde saaie rechtdoorstukjes :Z



begin trouwens meer en meer te twijfelen over de realiteit, hij gaat tegen 270 vrachtwagens voorbij, en ik vind het snelheidsvrschil nu niet zó erg groot :X :?
 
Weer dezelfde saaie rechtdoorstukjes :Z



begin trouwens meer en meer te twijfelen over de realiteit, hij gaat tegen 270 vrachtwagens voorbij, en ik vind het snelheidsvrschil nu niet zó erg groot :X :?
De snelheid is wel degelijk realiteit, in GR1 deed hij stockholm-->uppsala (68km) in 14min55sec met een gemiddelde snelheid van 273km/uur.Op sommige momenten bleef hij gewoon het maximum uit de machine halen, echt niet te faken.
En dan verbeterd hij nog die tijd in GR3, super gewoon.
 
Ooit al eens 299 op een teller van een Gix 1000 gehad? no fucking way dat je je dan nog tussen twee vrachtwagens doorwurmt, en het verschil met de andere auto's is volgens mij dan veel groter.

Hell, ik herkende zelfs die Politie AX niet toen ik 290 op teller had :X
 
Zo te zien aan die teaser begint die een beetje een ouwe lul te worden. Beetje lang de vluchtstrook en dresseerstrook pakken.

MIETJE! :+
 
Ooit al eens 299 op een teller van een Gix 1000 gehad? no fucking way dat je je dan nog tussen twee vrachtwagens doorwurmt, en het verschil met de andere auto's is volgens mij dan veel groter.

Hell, ik herkende zelfs die Politie AX niet toen ik 290 op teller had :X
:^


Hell, ik herkende jou niet :X
 
Heb het filmpje net nog een keer gekeken, en wat is er nu precies zo knap aan?

Zijn niet bepaald knee-downs wat hij doet, nergens zie je hem een knap bochtje maken.

Het enige is dat hij met ware doodsverachting tussen auto's door gaat, Niet echt skill voor nodig, iedereen die een jaar op een ss gereden heef kan het. Alleen niemand die stom genoeg is om het ook daadwerkelijk te doen.
Heeft ook niets met inzicht te maken, want hij rijdt te hard om te kunnen anticiperen.

Don't get me wrong, ik vind het vermakelijk om naar te kijken, en het helemaal in het zwart rondrijden verhoogt zeker het dramatisch effect, en de nick Ghostrider is zonder meer goed gekozen, het mysterie druipt er vanaf.

Maar om nou te zeggen dat ik het een hele prestatie vind, neuh.

Staat ongeveer gelijk met dat programma waar gti prutsertjes een camera in deauto kregen en ze even op tv konden laten zien hoe asociaal ze wel niet reden, alleen waren die niet slim genoeg om het anoniem te doen. (neanderthalus opel mantus)
 
Geinig, maar wel een beetje saai om te lang naar te kijken. Moet er niet aan denken een volledig film te zien. Doe mij de fastbikes vids dan maar die zijn tenminste om te lachen. Da's een mix van van alles door elkaar. Dit is alleen keihard rechtuit. En ........... ook ik heb twijfels bij de werkelijke snelheid. Op het laatst rijdt ie volgens de teller maar 160 maar als ik naar het snelheidsverschil kijk lijkt het wel 100 :?
 
Ik vind er geen kut aan. Zo idioot door het verkeer rijden kan ik ook wel, maar dat ik zo dom ben om 't doen... Hij rijdt ook zo idioot vlak langs motorrijders. I don't give a shit als hij zo langs een koekblikkie rijdt, die hebben nog een kooiconstructie mocht er iets misgaan, maar ik trap z'n kop van z'n romp alsie mij dat zou flikken terwijl ik op de motor zit.
 
denk dat je gelijk hebt als je 270 op de teler hebt kan je niet zo makelijk van links naar rechts gaan
Weer dezelfde saaie rechtdoorstukjes :Z



begin trouwens meer en meer te twijfelen over de realiteit, hij gaat tegen 270 vrachtwagens voorbij, en ik vind het snelheidsvrschil nu niet zó erg groot :X :?
 
Lijkt me inderdaad ERG sterk dat die teller niet gemanipuleerd is. Als je het verschil met sommige bestelbussen zite die hij met 270 inhaalt :X tenzij de bestelbus ook 220 rijd, vind ik het aannemelijk.
 
Hij is ook op de Nordschleife geweest, als hij daar in 6 minuten rondgaat is er erg waarschijnljk geklooid :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan