Ghostrider in editie NL

Wies die Black knight? B|
Als ze toch gaan zeiken dan moeten ze goed gaan zeiken en niet naast de pot gaan pissen B|
 
Black Knight nog nooit van gehoord, maar heb wel eens van de Black Prince gehoord, bedoel je die niet ???
:]

Black Knight is volgens mij die fransoos die in 11 minuut nog wat rond om Parijs reed, en dat steeds weer ging verbeteren. Totdat ie van de meest linker rijstrook naar de 2de rijstrook naar recht stuurde achter een vrachtauto langs waardoor hij de daarvan weer rechts rijdende bus niet zag en er vol in klapte. Ik heb de beelde ooit eens gezien op video tape. Ik weet helaas alleen niet meer waar dat was anders kon het op internet zetten. :? |(

snap je het verhaal een beetje ? O-)
 
Laatst bewerkt:
En dan ook nog niet de moeite te nemen om ff 22 minuten te kijken. Via de A20, A13 en de A4 naar amsterdam |(
(Roterdam, Den Haag, Amsterdam)

Stelletje beunhazen, Wat dacht je van via de A20, de A12 gevolgt door de A2
(Roterdam, Utrecht, Amsterdam)


Prutsers
 
En dan ook nog niet de moeite te nemen om ff 22 minuten te kijken. Via de A20, A13 en de A4 naar amsterdam |(
(Roterdam, Den Haag, Amsterdam)

Stelletje beunhazen, Wat dacht je van via de A20, de A12 gevolgt door de A2
(Roterdam, Utrecht, Amsterdam)


Prutsers
volgens eerder vermelde berichten nam hij die route ook. Staat haaks op wat editie-NL zei dus weet niet zeker wat klopt.
 
als je filmpje 2 a 3 keer bekijkt en je kent omgeving...
en de afrit die die neemt is bocht naar rechts en niet door draai naar links !!

dan herken je dat ie via denhaag gaat....
das toch ook al gemiddelde van 250 ongeveer..
afstand 85 km

via utrech zou dit langer zijn en licht zun snelheid nog hoger..
zou ie denk ik dan niet reden binnen die tijd
 
volgens eerder vermelde berichten nam hij die route ook. Staat haaks op wat editie-NL zei dus weet niet zeker wat klopt.

Heb hem vanavond zitten kijken
Hij rijdt in Rotterdam bij het St. franciscus RECHTS AF de rijksweg op
Gaat onder het Gouwe Aquaduct door en slaat bij Oudenrijn links (3x rechts )af.

Dus niet via de A4 !

Stekman !
Ik heb hem nog op de harde schijf staan ???
heb je nog een DVD-r schijfje ??
 
:z ... wel leuk om ff naar te kijken. Maar hij heeft andere tandwielen dus die snelheden kloppen niet. En ik kan ook hard rijden... A'dam Dinxperlo incl tankstop in een uurtje. Lekker moeilijk om 22.30...
 
Rotterdam - Amsterdam is opgenomen op een zaterdagavond in augustus 2004 's avonds om 20:00 uur... oud nieuws dus.
idd komkommertijd bij RTL-4.....
 
Black Knight is volgens mij die fransoos die in 11 minuut nog wat rond om Parijs reed, en dat steeds weer ging verbeteren. Totdat ie van de meest linker rijstrook naar de 2de rijstrook naar recht stuurde achter een vrachtauto langs waardoor hij de daarvan weer rechts rijdende bus niet zag en er vol in klapte. Ik heb de beelde ooit eens gezien op video tape. Ik weet helaas alleen niet meer waar dat was anders kon het op internet zetten. :? |(

snap je het verhaal een beetje ? O-)

Ja hoor ik snap je verhaal helemaal, maar volgens mij is dat dan toch de Black Prince... ;)
:]
 
Normaal gesproken brengen ze toch nieuwe dingen in het nieuws.
De DVD is er al even en dan pas komen hun met dit bericht. |(

En dan meneer agent..... met zijn uitspraak over "Brakke hersens"
Doe het hem maar na zou ik zeggen....
 
Het is mooi om te zien als doodnormale kijker, maar bekeken vanuit beroepshalve..denk ik dan:Halve Zool!!!! Jij mot z.s.m. je rijbewijs en motor inleveren!

Niet alleen zichzelf maar ook anderen brengt hij daarmee in levensgevaar. Zoals hij rijdt links inhalen van iemand die ook al op de linkerbaan reed, in het drukke verkeer, vlak langs de vangrail...

Tegen de 300km per uur op de nederlandse snelwegen op de doorgegaanse week met veel verkeer...dan ben je echt niet goed snik!
 
ik heb er de dvd van en op de Ring rijdt hij een tijd van 8 min,20 best wel snel al zijn er hier op het forum die harder gaan als hem. :) [op de ring]
 
Black Knight is volgens mij die fransoos die in 11 minuut nog wat rond om Parijs reed, en dat steeds weer ging verbeteren. Totdat ie van de meest linker rijstrook naar de 2de rijstrook naar recht stuurde achter een vrachtauto langs waardoor hij de daarvan weer rechts rijdende bus niet zag en er vol in klapte. Ik heb de beelde ooit eens gezien op video tape. Ik weet helaas alleen niet meer waar dat was anders kon het op internet zetten. :? |(

snap je het verhaal een beetje ? O-)


ah zo is hij aan zijn einde gekomen ... black prince werd hij in de ghostrider 3 genoemd ... en diezelfde ghostrider deed het sneller...
voor degene die willen downloaden ... alt.binaries.boneless ... daar staat hij onder xstreem...
 
Er zijn sterke geruchten dat The black prince nog gewoon leeft. Hij zou zo rond
de 50 zijn. Vond het jammer dat ze geen reactie van Ghostrider zelf hadden, mischien had hij ze een wat duidelijkere uitleg over zijn 'hobby' kunnen geven ;)
 
Allemaal leuk en aardig maar uiteindelijk heeft Jan met de Pet (lees Jan zonder motor) weer een mening over ons motorrijders en da's niet positief. Je kunt dan lullen wat je wilt maar er komt ongetwijfeld weer een OvJ in actie (bijvoorbeeld Dhr Spee) met vervelende maatregelen waar we allemaal niet blij mee zijn. Met andere woorden: blijf vooral die DVD's kopen want hoe langer dit soort lui blijven rondscheuren, hoe groter de kans dat zij het gaan verpesten voor de rest. Think about it! :(
 
leuk hoor! die auto door parijs heeft ook wel wat.
wie is de black knight?
The Black Night ... valt nog steeds te downloaden op Imesh, bearshare e.d.
Waanzinnig snelle ronde op de ring Parijs 11 min.en dat op een "oude" suuz
(probeer het eens met ; De zwarte Ridder, motor/parijs )
 
Terug
Bovenaan Onderaan