Ghostrider in editie NL

Anil

MF veteraan
5 aug 2004
3.639
1
Drachten
Hallo,
Ik zag net een stukje op RTL 4 over Ghostrider. Wie heeft dat nog meer gezien?
De presentatriese gunde hem een enorme bekeuring, zei ze |( |( |( |( |( |( |(
 
ik heb het ook gezien, vond het niet zo vreselijk boeiend. Bij mij ging meer het idee op dat zo motorrijders weer slecht bekeken worden. Er zijn vast genoeg dombo's die denken dat we dit allemaal doen |(
 
He He die Gohstrider brengt wat er weeg he
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar dat stukje dat Ghostrider op de nederlandse snelwegen scheurt.

Kan iemand niet een kort stukje regelen zo dat ik het eens kan zien?

;)
 
Ik heb net dat filmpje gezien, van dattie vanuit rotterdam via utrecht zuid naar amsterdam stuurt. Ontzettend cool hoor, maar bijzonder link. Een boete gun je natuurlijk niemand, maar ik hoop echt in hemelsnaam dat het nooit fout gaat, want dan heb je echt een boel ellende! Wat hij doet mag ik eigenlijk niet goedkeuren, en dat doe ik dan ook niet, maar het is een fraai stukje amusement. Eigenlijk net zoiets als JackAss. Zulke dingen DOE je gewoon niet (na)! Alleen hij hoeft het van mij niet in Nederland te doen, of eigenlijk gewoon ver uit mijn buurt, liever...

Ik wil dat stukje van RTL4 wel zien eigenlijk. Iemand?
 
Ik wil dat stukje van RTL4 wel zien eigenlijk. Iemand?

Het stukje was niet zo bijzonder, je zag hem op zijn gele busa een andere motor die ik d8 300 km per uur reed inhalen met af en toe een kleine wheely .
 
stukje film met dom commentaar.
en dat binnenkort een film komt hoe hi door ons land scheurt.
de film is er al en ik dacht dat het ging om alleen r-dam naar a-dam.
dus niet heel nederland zoals zij het laten geloven.
 
Hier kan je vanaf morgen de verschillende items van Editie NL bekijken.
Misschien zit Ghostrider er dan ook bij.
 
Ik heb het ook gezien meteen volume flink omhoog :}
En idd die Domme Margreet Spijker nou ik gun hem een dikke bekeuring.. ze lulde er nog wat achteraan maar dat verstond ik niet.
 
Ik heb het ook gezien meteen volume flink omhoog :}
En idd die Domme Margreet Spijker nou ik gun hem een dikke bekeuring.. ze lulde er nog wat achteraan maar dat verstond ik niet.

Misschien moeten we dat positief opvatten van haar, want als hij gepakt wordt is hij zijn motor waarschijnlijk wel kwijt, maar ze wil waneer hij gepakt wordt, alleen een bekeuring krijgt *D
 
Het stukje was niet zo bijzonder, je zag hem op zijn gele busa een andere motor die ik d8 300 km per uur reed inhalen met af en toe een kleine wheely .

Dat stukje kwam uit Ghostrider deel 2 (goes wild).
Jij noemt het niet bijzonder, maar dan ben ik toch benieuwd hoe jij je wheelies maakt bij 300km/h!?? :o
Probeer uberhaupt maar eens een wheelie te maken in een hogere versnelling dan de 1e en dan bij 100+ km/h...
Als dit voor jou peanuts is dan heb ik niks gezegd O-)
 
Dat stukje kwam uit Ghostrider deel 2 (goes wild).
Jij noemt het niet bijzonder, maar dan ben ik toch benieuwd hoe jij je wheelies maakt bij 300km/h!?? :o
Probeer uberhaupt maar eens een wheelie te maken in een hogere versnelling dan de 1e en dan bij 100+ km/h...
Als dit voor jou peanuts is dan heb ik niks gezegd O-)


nee ik bedoelde niet dat dat makkelijk is. Ik bedoel dat ze niet veel bijzonders erover verteld werd en dat er geen nieuw beeldmatteriaal tezien was.
 
Stel prutsers bij editie gelul :( :X , oe oe geef hem een bekeuring, als ze'm ooit pakken!!!!!

:} GHOSTRIDER :}
 
Kheb t ook gezien maare ik kende het stukje film al (heb het stuk nog wel liggen voor gegadigden). Ik vond t nie bepaald bijzonder dat commentaar. Ghostrider opzich (zijn rijstijl en alles, die vent boeit nie) vind ik wel wreed zolang er maar niks gebeurd of er een paar oetlullen die net bij het cbr hun papiertje hebben gehaald het gaan proberen.
 
Ach ja, hij hep ook ff door Nederland gecrosst met die zwarte Busa van 'm.

Hij stond zelfs op de Rai (best lef zeg maar)
 
Vanavond een apart onderdeel van Editie NL over GR. O.a. over de rit Amsterdam-Rotterdam. Helaas is de GR himself momenteel niet bereikbaar. Onze moraalridder Koos Spee wilde niet reageren :)

Editie NL

- vanavond (vrijdag 5 nov) op RTL4 om 18.10 uur

en waarschijnlijk wordt het ook getoond in de uitzending

- later vanavond ook op RTL4 om 22.30 uur
 
Vanavond een apart onderdeel van Editie NL over GR. O.a. over de rit Amsterdam-Rotterdam. Helaas is de GR himself momenteel niet bereikbaar. Onze moraalridder Koos Spee wilde niet reageren :)

Editie NL

- vanavond (vrijdag 5 nov) op RTL4 om 18.10 uur

en waarschijnlijk wordt het ook getoond in de uitzending

- later vanavond ook op RTL4 om 22.30 uur
wat ben jij snel, ik wilde het er net op zetten. ;)
ff checken of er leuk op gereageerd wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan