ghostrider in moto73

ste46

MF'er
3 okt 2005
30
0
ik zoek nog een pagina van het interview met ghostrider in de moto73 en vroeg me af of iemand die hem heeft hem ff kan posten of sturen???


1)ik heb de voorpagina met waanzin en een mooie foto al dat is pagina 22
2)pagina 23 en 24 heb ik ook maar ik zag ergens een stukje waar het over ging dat de black prince nog leefde en die staat niet op deze 3 paginas dus heeft iemand de laatste pagina nog??
 
Als je mij even laat weten in welk nummer/jaar van Moto-73 dat was, wil ik het artikel wel even voor je scannen en mailen. Staat alleen geen mailadres in je profiel.....
 
Ik heb het ingescand op mijn pc staan, maar als ik het verklein dan is het bijna niet meer te lezen. Wil het je wel via mail versturen maar dan moet ik wel je mailadres hebben.
 
Ik heb het ingescand op mijn pc staan, maar als ik het verklein dan is het bijna niet meer te lezen. Wil het je wel via mail versturen maar dan moet ik wel je mailadres hebben.


kan je hem ook naar mij mailen? mail staat in mijn profiel
 
Je ziet, Ste46, we willen je wel van dienst zijn (ik heb hem ook liggen, MOto-73 nr.2 van 2005) maar zonder e-mail adres gaat het niet lukken.
 
1)ik heb de voorpagina met waanzin en een mooie foto al dat is pagina 22
2)pagina 23 en 24 heb ik ook maar ik zag ergens een stukje waar het over ging dat de black prince nog leefde en die staat niet op deze 3 paginas dus heeft iemand de laatste pagina nog??

Volgens ghostrider leeft de black prince (Pascal) nog steeds.
 
Ik kan ze wel ff voor je op mijn site zetten.



[edit]
[me]Cadaver begint af te vragen waar hij ste46 ook al weer van kende
[/me]

[me]Cadaver legt een lijntje tussen een willekeurig persoon op irc ook genaamd ste46
[/me]

[me]Cadaver lampje brand
[/me]

[me]Cadaver maakt edit
[/me]

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
F*ck, dubbel post

[me]Cadaver vind dat die edit en die quote post iets verder van elkaar af moeten.[/me]
 
Ik kan ze wel ff voor je op mijn site zetten.

members.chello.nl/w.orriens/alex/Moto74GR1.jpg
members.chello.nl/w.orriens/alex/Moto74GR2.jpg
members.chello.nl/w.orriens/alex/Moto74GR3.jpg
members.chello.nl/w.orriens/alex/Moto74GR4.jpg


[edit]
[me]Cadaver begint af te vragen waar hij ste46 ook al weer van kende
[/me]

[me]Cadaver legt een lijntje tussen een willekeurig persoon op irc ook genaamd ste46
[/me]

[me]Cadaver lampje brand
[/me]

[me]Cadaver maakt edit
[/me]

[/edit]


linkje 2+3 doen het bij mij niet?
:?
 
sorry mensen heb gister geen tijd gehad om te reageren maar ik wist ook niet waar en wanneer hij er pcies in stond.

thx voor alle hulp :}
miste inderdaad 1 van de bladzijdes.



ste46 kent cadaver ook nog wel hoor *O* :}
spreek je wel weer op mirc en op de HET forum :]
 
En gaat hij volgend jaar een MotoGP team starten met Elvis zeker :P


Waarom zou je hem niet geloven, denk niemand die hier zowiezo die de black prince persoonlijke kende toch ???

zou niet weten waarom die niet meer zou kunnen leven , het is natuurlijk een opgeblazen in het leven geroepen verhaal ik heb het ook alleen maar van horen zeggen ...
 
Deputy,mail staat in me profiel :Y zou k een exemplaar mogen ontvangen ???

alvast :} :} :}

Komt eraan. Vandaag nog.
Geldt ook voor Mac Wiliams.


Aanvulling: Heb het zojuist naar beiden verzonden. Vier pagina's. Hoop dat de bestanden niet te groot zijn. Laat even weten of alles ok is. Zoniet, stuur ik het gewoon nog een keer. Maar dan verkleind.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan