Ghostrider New photo at Nurbürgring, spring 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paninaro... Was dat niet die gast die hier ooit es kwam vertellen dat ie bedreigd werd door Ghostrider cs. wegens het onthullen van zijn identiteit?

Wel reclame voor Bridgestone, dit. Als Ghostrider op 014's rijdt, moeten we die dan niet direct allemaal hebben? *O*
 
die rijdt ook met kentekenplaat hoor :?
Ik heb hem nog noit met kentekenplaat gezien hoor :)
En al zeker niet met zo'n achterspatbord :X
Remmerij is wel :}

Zolang die idd niet op heterdaad betrapt word blijft het gissen wie de echte Ghost is O-)
 
Ik heb de ghostrider nog nooit in Roleff pak gezien. Maar goed, op de ring reed 'ie ook met kenteken dus wie weet....
 
Hij word gesponsord door roleff en heeft zelfs een eigen pak. En hij rijdt idd met kenteken op de ring (zie GR3)

ennuh, die laatste foto dat ie tegen de bus aanleunt... dat is hem idd wel :o
Mag je zonder kenteken wel de ring op? Aangezien het officieel een tolweg is en zo.
 
Ik heb hem nog noit met kentekenplaat gezien hoor :)
En al zeker niet met zo'n achterspatbord :X
Remmerij is wel :}

Zolang die idd niet op heterdaad betrapt word blijft het gissen wie de echte Ghost is O-)
Moet je maar goed kijken in de filmpies. Hij heeft er echt 1
Ik geloof in deel 3 dat i ff weg moet gaan van de duitse plizie kun je het goed zien :)
 
Ik heb hem nog noit met kentekenplaat gezien hoor :)
En al zeker niet met zo'n achterspatbord :X
Remmerij is wel :}

Zolang die idd niet op heterdaad betrapt word blijft het gissen wie de echte Ghost is O-)

Hij is al eens eerder op de ring geweest (zie laatste film) en toen zat er ook een kentekenplaat op. Je komt doodleuk de ring niet op zonder plaat. Dus tja, als ie niet alleen wil posen, maar ook rijden.. ;)

P.S. Die ISR remmerij en die kop.. dat lijkt me toch echt ghostrider. :?
 
Een kentekenplaat op de motor is slechts een visualisatie van het kenteken opzich...
Bijdehand... :P

Je snapt me wel, gok ik zo. ;)

Maar goed, let me rephrase... Moet je een kentekenplaat op je motor hebben (met bijbehorend geldig kenteken voor de motor) om de ring op te mogen?
 
Moet je maar goed kijken in de filmpies. Hij heeft er echt 1
Ik geloof in deel 3 dat i ff weg moet gaan van de duitse plizie kun je het goed zien :)
Jep jullie hebben gelijk idd kentekenplaat in GR3. Is lang geleden he O-)
Zou idd dan kunnen.
 
Bijdehand... :P

Je snapt me wel, gok ik zo. ;)

Maar goed, let me rephrase... Moet je een kentekenplaat op je motor hebben (met bijbehorend geldig kenteken voor de motor) om de ring op te mogen?
Voor zover ik weet wel, heb echter een paar weken terug een engelsman (volgens mij) gezien met het kenteken in zn rugzak (met zo'n plastic raampje erin), die mocht er ook gewoon op.

Hij is er 1 of 2 jaar terug ook geweest, heeftie ook z'n rondjes gedraaid, aangezien je er 100% legaal bezig bent en niet de wet overtreedt zoudie best mét kenteken hebben kunnen rijden.
 
Hij zal toch af en toe zijn helm wel es af moeten zetten, lijkt me. Als je boodschappen gaat doen met zo'n helm op, trek je toch ook wel wat aandacht.

Hij zal er zelf best niet bij zeggen dat ie Ghostrider is. Dat label hangen anderen aan hem. Zolang ie niet op heterdaad betrapt wordt, is dat geen bewijs.
:N ik weet niet of je afgelopen zondag TopGear hebt gezien, maar The Stig houdt zelfs zijn helm op tijdens het bezoeken van een openbaar toilet :Y
 
GR staat diverse malen op de foto zonder helm.'
Geloof vorig jaar of 2 terug was ie zelfs op een beurs te zien met 2 bike's die hij in zijn films gebruikt.

En ze zijn wel met kenteken. Vaak gebruikt ie huurmotoren en deze worden helemaal voor hem geprepareed
 
:+


full
 
Oke oke nou zal ik jullie duidelijkheid geven:

Ghostrider is mijn vader.. (en nou niet gelijk allemaal fanmail gaan sturen).
En de films zijn als volgt gedaan. Alle shots met mijn vader erop is allemaal blue screen.. Alle shots van tellers en bloedsnelle aktie is allemaal gedaan met een op afstand bestuurbare motor en met de computer ingevoegde (doorgespoelde)auto's.

Mijn vader komt aan de naam Ghostrider doordat ie toen in nog klein was zich achter zijn motor verstopte en er dan heel zachtjes mee ging lopen.

Dan zei ik altijd haha kijk mam een spookrijder!! En toen sprak mijn moeder de legendarische worden "Ja je pappa is Ghostrider". :+
 
Laatst bewerkt:
Wel een dikke WP-voorvork die fiets, ook leuk die rode 'remstof' op het voorwiel en de rand van de onderkuip :+ leuk die gietijzeren remschijven :P om maar te zwijgen over die remtangen :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan