Ghostrider; Welk merk motorpak heeft hij?

Basdm

Rookie
10 aug 2011
26
0
Zoals aan de titel van het bericht al te zien, iemand enig idee welk merk (en type) het pak van de bekende ghostrider is?

In dit filmpje is die redelijk goed te zien:

Of is dit gewoon een custom made racepak speciaal voor hem? Want ik zie zelden een motorpak die zo goed aansluit op de huid.


Dus als iemand het weet, zou top zijn als je even reageert en antwoord werk merk en misschien ook welk type dit motorpak is. Bedankt alvast!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties! Kon het helaas niet zelf vinden op google, kreeg alleen maar van die fake-pakken van de speelfilm Ghost Rider. Excuses en toch bedankt!
 
Iemand ook enig idee welk type of is dat te moeilijk te zien? Zit rond te kijken op internet maar wordt volgens mij ook niet heel veel in Nederland verkocht, meer in Duitsland zie ik. Opzich ook geen probleem om daar een keer heen te gaan om te passen, maar zou graag het type willen weten.. dus iemand een idee?
 
Laatst bewerkt:
latex pakkie kopen!

:^
images
 
schitterend gewoon op die fiets. ik heb een paar jaar geleden een dvd gekocht op de motorbeurs van hem. daarop rijdt hij op een minibike van de ferry af.
tranen van het lachen. :)
 
Ghostrider neemt een bad in vloeibare Rossi voordat ie gaat rijden....ff laten drogen en gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan