Ghostrider - Who is who?

Hey Sebo,

Je moet niet iedere golf rijder over 1 kam scheren.
Mijn vrienden en ik rijden al jaren golf ( gti ) en wij willen absoluut niet met van die imagoverneukende sukkels vergteleken worden.
Net zoals dat we het als motorrijder niet leuk vinden om in een hokkie gestopt te worden.
Ik zou het dus op prijs stellen als je voortaan nadenkt voordat je iets post, alvast bedankt namens mij ( golfrijder en motorrijder )
 
niet spotten met mn golfkar he

0-01-YamahagolfcarRV.jpg


:+
 
Hey Sebo,

Je moet niet iedere golf rijder over 1 kam scheren.
Mijn vrienden en ik rijden al jaren golf ( gti ) en wij willen absoluut niet met van die imagoverneukende sukkels vergteleken worden.
Net zoals dat we het als motorrijder niet leuk vinden om in een hokkie gestopt te worden.
Ik zou het dus op prijs stellen als je voortaan nadenkt voordat je iets post, alvast bedankt namens mij ( golfrijder en motorrijder )

Hoi,
Ken het gevoel, rij zelf al 8 jaar in een VR6 (volledig standaard). Prachtauto, veel comfort en toch redelijk sportief.
Ik begrijp even niet "dat ik moet nadenken voordat ik iets post"; je zult toch moeilijk kunnen ontkennen dat de GTI'tjes en VR6'jes als Sjonnie bakkie's worden bekeken, juist door de "imagoverneukende sukkels" (in "Turbo Intercooler 4WD GTI VR6" bestikkerde Boom-Boom dieseltjes met minimaal 4 riool-pijp dikke uitlaten).
Groeten, Sebo.
 
op een echt circuit zoekgereden worden (Nurnburgring) en dat dan compenseren met volgas op rechte stukken tussen het overige verkeer door

mh. hier wil ik toch een opmerking over maken. begrijp me goed. ik ben geen ghostrider fan, maar ik heb wel de DVD van GR3 gezien.

nou vielen mij een paar dingen op:
a) hij heeft daar kennelijk nog niet zoveel gereden
b) hij rijdt achter een voorrijder aan die hem de baan laat zien
c) het tempo is toch wel flink hoog voor iemand die de baan daar niet kent
d) aan alle wheelies te zien zal ie er wel niet mee bezig zijn geweest om alles op alles te zetten om de beste rondetijd neer te zetten
e) de nordschleife is zeker geen 'echt circuit'
f) hij gaat sneller rond op de nordschleife dan ik op dit moment zou kunnen. dus mij hoor je niet zeggen dat 'ie niet kan rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan